Gå til innhold

Fortsettning på historien om samboern og venninna.

Anbefalte innlegg

(Les først tråden om samboeren som tok med venninne hjem. Ellers skjønner du nok ikke så mye av dette :)

Først og fremst vil jeg si takk for alle svarene jeg har fått! Koselig å se at så mange bryr seg! Delte meninger om saken ja! Var visst ett hett tema det her..

I går kveld tok han initiativ til å snakke om det. Sa at han forstod hvorfor jeg reagerte. Hadde satt seg inn i situasjonen selv, og kommet på at det ikke hadde vært så veldig koselig om jeg hadde fått besøk av en ukjent og så oversett han totalt. Det tok jo faktisk fem timer og jeg prøvde så godt jeg kunne å være hyggelig med maten og kaffen og alt det der..

Han sier at grunnen til at han helt "glemte" meg er at menn ikke kan gjøre to ting på en gang.. :)

I dag hadde hun visst sagt at hun fortsatt hadde problemer med dataen. Ville komme hjem til oss i kveld igjen! Er det mulig a?? Han hadde svart at han måtte hjelpe søstra si med noe.Kunne visst ikke si sannheten at vi skal se på film i kveld. Det hadde visst vært frekt mot henne?!?! Jaja.

Han syntes fortsatt at jeg overreagerte, men var glad for at jeg ikke sa noe når hun var der. Ok.. jeg skjønner at jeg overreagerte.. Er jo ikke noe å grine for egentlig. Men syntes jeg hadde all rett til å bli sur!

Får fortsatt et vondt sug i magen når jeg tenker tilbake på hvordan jeg kjente meg da.. Har problemer med dårlig selvtillit, og ettersom denne hendelsen fikk begeret til å renne over har jeg innsett en del ting om meg. Har gradvis gjort meg så avhengig av han så jeg har fått for meg at jeg ikke klarer meg alene. Har fått ett enormt kontrollbehov, og har derfor bestemt meg for å ta kontakt med noen som jeg kan snakke med.

Noen som vet hvor man henvender seg? Vil egentlig bare ha ett utenforstående menneske. Har insett en del veldig personlige ting og har ikke særlig lyst til å brette det ut for mamma eller veninner..

Går man til fastlegen sin og så sender den en videre, eller??

Fortsetter under...

Gjest polobil

Skjønner du ble lei deg. Om kjæresten min har besøk så svinser han alltid innom der jeg er og gir meg en nuss, og en klem osv.. Glemmer meg ikke helt, hadde han gjort det hadde jeg blitt sur og lurt på hva som var så veldig interessant medbesøket..

Hei på deg,

Det er ikke du som trenger hjelp, men dere to i sammen! Hvis han ikke kan si at dere skal på noe sammen, så lukter det svidd. Beklager å si det, men jeg har opplevd lignende og ber deg være på vakt.

Ønsker deg lykke til!

synes det høres kjempeflott ut at du skal ta tak i dette og snakke med noen jeg. er jo ikke sikkert du trenger så mange timer. men det er vanskelig det å bli så avhengig av kjæresten sin, å miste selvstendigheten og selvtillitten sin pga dette.

neida, det er ikke sikkert kjæresten din er helt perfekt han heller, men han har nok heller ikke all skyld for det du sliter med.

så vidt jeg vet må man til fastlege først og bli henvist videre. så får man bare håpe det ikke er for lang kø. om du ringer fastlegen din så kan nok legen eller de på kontoret svare på om dette er riktig fremgangsmåte eller ikke.

Hei på deg,

Det er ikke du som trenger hjelp, men dere to i sammen! Hvis han ikke kan si at dere skal på noe sammen, så lukter det svidd. Beklager å si det, men jeg har opplevd lignende og ber deg være på vakt.

Ønsker deg lykke til!

Lukter svidd? For noe tull.

Jeg har flere kompiser som inviterer meg over, enten for å hjelpe dem med data eller noe annet. Dersom det ikke passer pga noe personlig (som å se film sammen med samboeren) så finner jeg på noe mer "legitimt" og upersonlig, som at jeg skal på trening eller noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...