Gå til innhold

kuttet eggelederne med sist svangerskap

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg vært heldig og har 3 skjønne unger. Men i mitt siste fødsel ble det keisersnitt. Jeg hadde bekkenløsning og vi tenkt at vi var ferdig. Men nå har jeg blitt helt frisk og trene masse. Ja og tror du ikke vi ønsker oss en til. Jeg lurer om noen vet on hvilken sykehus som kan hente ut eggene mine og hvordan det forgår. Alle svar ønskes. Jeg vet vi vil bli glad for alt hjelp.

Lykke til, til dere alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133035-kuttet-eggelederne-med-sist-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange sykehus tilbyr assistert befruktning. Tromsø, Trondheim, Bergen, Haugesund, Porsgrunn, Oslo (2). Jeg har sikkert glemt noen, kanskje det er en liste på www.fub.no.

Men siden du har tre unger fra før (og har sterilisert deg), tror jeg du kommer langt bak i køen, om du i det hele tatt blir tatt i betraktning. Men ta ikke mitt svar som endelig, ring en klinikk og hør (eller snakk med legen din).

Men som sagt, jeg tror du må bruke noe annet enn de offentlige tilbudene. Det er private klinikker i Trondheim og Oslo (og i Sverige/Danmark/Finland). Du finner også disse på www.fub.no. Du må vel regne med 20.000++ per forsøk, med ca. 30-40% sjanse for hvert forsøk.

Dvs det er større sjanse for at et forsøk mislykkes enn at det lykkes. Hvert forsøk er en stor belastning, både fysisk (du må ta hormoner som gjør mye rart med kroppen din) og psykisk.

Gjest Lov å angre.

Ærlig talt. Tror kanskje dette ikke er helt riktig forum å spørre... Du har allerede 3 barn. Å få ennå et barn til med det inngrepet du har er vel kanskje å "satse litt vel høyt"....

Fy fan så frekk du er(målløs!), spøker du?

Hvorfor skulle ikke denne mom2boys få flere barn om hun ønsker det(og ikke minst orker mere ungeskrik :-))?Det er ingenting i veien for det om hun benytter ivf, men kansje hun må betale alt selv(?).

Og dette forumet er for alle som har problemer med å få flere barn, er det ikke? så om det er snakk om det tiende barnet i rekken(for å sette ting på spissen).

Ja, jeg takker for alle svarene. Kanskje jeg skal forklare litt mer om hvordan det var. Første mann's fødsel var et mareritt. Riene begynte på tirsdag og han var født på mandag. Jeg fikk slag, lammelser. Babyen satt seg fast, og de brukte tang. Men de satt dem fast og. Så til slutt fikk jeg blodpropp. Jeg vet at det ikke er bare lett. Etter min andre gutt ble vi gravid. Men den svangerskap endte med en spontant abort. Jeg vet om motgang.

Annonse

Ærlig talt. Tror kanskje dette ikke er helt riktig forum å spørre... Du har allerede 3 barn. Å få ennå et barn til med det inngrepet du har er vel kanskje å "satse litt vel høyt"....

Jeg beklager hvis du synes det var galt. Men hva er forskjellen. Hva med de som vil ha en attpåklatt senere. Har ikke de rett til den samme hjelpen som alle andre. Grunnen til at vi valgt det var at jeg hadde så hardt fødsel med førstemann, og fikk kraftig bekken løsning. Men siden det er vekke og jeg er friskere enn noen gang. Hva er galt med det?

Men jeg takker for din mening allikevel. Det er greit å høre andre synspunkter. Uansett hva de er. Jeg ønsker deg lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...