mom2boys Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja, nå har vi vært heldig og har tre flotte unger. Men som sagt sistemann var keisersnitt. Siden jeg hadde bekkenløsning i alle svangerskapene tenkte vi at vi var ferdig. Men nå er det vekke og jeg trene for harde livet. SÅ fant vi ut at vi ønsker oss en til. Jeg vet at det var en som var på sykehuset med meg siste gang var steriliserte og fikk hjelp. Hva er mulighetene. OG er det alle sykehusene som tilby dette. Takker for alle svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133037-kuttet-eggelederne-med-sist-svangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
toomy Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hei. jeg vet i alle fall at ullevål hjelper folk til å få barn selv om de har sterilisert seg. jeg kjenner noen som fikk prøverørsbefruktning, og for de var det vellykket, og hun ble gravid. hun hadde barn fra før, og var sterilisert, men da hun møtte den nye typen, ville de ha flere barn. men det er også noen som ikke er så heldig at det går bra på første forsøk, og noen ikke i det hele tatt. men som oftest går det bra=) jeg vet ikke så mye om hvor de kan gjøre dette, men de jeg kjenner bor på sunnmøre, og måtte til oslo, så jeg tror ikke det er så mange plasser de gjør dette. de var til oslo 2-3 ganger tror jeg, men det er vel litt forskjellig. håper du finner et sykehus som kan hjelpe deg, og at dette går bra=) du kan jo prøve å gå inn på sidene til noen av sykehusene nær deg, og se om du finner noe om prøverørsbefruktning der. lykke til=) klem fra toomy 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133037-kuttet-eggelederne-med-sist-svangerskap/#findComment-820177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mom2boys Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 hei. jeg vet i alle fall at ullevål hjelper folk til å få barn selv om de har sterilisert seg. jeg kjenner noen som fikk prøverørsbefruktning, og for de var det vellykket, og hun ble gravid. hun hadde barn fra før, og var sterilisert, men da hun møtte den nye typen, ville de ha flere barn. men det er også noen som ikke er så heldig at det går bra på første forsøk, og noen ikke i det hele tatt. men som oftest går det bra=) jeg vet ikke så mye om hvor de kan gjøre dette, men de jeg kjenner bor på sunnmøre, og måtte til oslo, så jeg tror ikke det er så mange plasser de gjør dette. de var til oslo 2-3 ganger tror jeg, men det er vel litt forskjellig. håper du finner et sykehus som kan hjelpe deg, og at dette går bra=) du kan jo prøve å gå inn på sidene til noen av sykehusene nær deg, og se om du finner noe om prøverørsbefruktning der. lykke til=) klem fra toomy tusen takk for svaret. Det er kjekt å få litt håp, Lykke til til deg og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133037-kuttet-eggelederne-med-sist-svangerskap/#findComment-820217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hei. jeg vet i alle fall at ullevål hjelper folk til å få barn selv om de har sterilisert seg. jeg kjenner noen som fikk prøverørsbefruktning, og for de var det vellykket, og hun ble gravid. hun hadde barn fra før, og var sterilisert, men da hun møtte den nye typen, ville de ha flere barn. men det er også noen som ikke er så heldig at det går bra på første forsøk, og noen ikke i det hele tatt. men som oftest går det bra=) jeg vet ikke så mye om hvor de kan gjøre dette, men de jeg kjenner bor på sunnmøre, og måtte til oslo, så jeg tror ikke det er så mange plasser de gjør dette. de var til oslo 2-3 ganger tror jeg, men det er vel litt forskjellig. håper du finner et sykehus som kan hjelpe deg, og at dette går bra=) du kan jo prøve å gå inn på sidene til noen av sykehusene nær deg, og se om du finner noe om prøverørsbefruktning der. lykke til=) klem fra toomy Jeg vet at de offentlige sykehusene hjelper med søskenforsøk, men ikke hvis man har tre barn fra før. Det er bare de som kun har ett barn som får hjelp "av det offentlige". (med forbehold om at det har skjedd endringer på dette i det siste da!) Men det er jo selvsagt fritt for å prøve de private klinikkene da. Det er jo flere i Norge og enda flere i utlandet, så mulighetene er absolutt til stede for å få hjelp. MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133037-kuttet-eggelederne-med-sist-svangerskap/#findComment-820240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.