Gå til innhold

kuttet eggelederne med sist svangerskap

Anbefalte innlegg

Ja, nå har vi vært heldig og har tre flotte unger. Men som sagt sistemann var keisersnitt. Siden jeg hadde bekkenløsning i alle svangerskapene tenkte vi at vi var ferdig. Men nå er det vekke og jeg trene for harde livet. SÅ fant vi ut at vi ønsker oss en til. Jeg vet at det var en som var på sykehuset med meg siste gang var steriliserte og fikk hjelp. Hva er mulighetene. OG er det alle sykehusene som tilby dette. Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133037-kuttet-eggelederne-med-sist-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg vet i alle fall at ullevål hjelper folk til å få barn selv om de har sterilisert seg.

jeg kjenner noen som fikk prøverørsbefruktning, og for de var det vellykket, og hun ble gravid. hun hadde barn fra før, og var sterilisert, men da hun møtte den nye typen, ville de ha flere barn. men det er også noen som ikke er så heldig at det går bra på første forsøk, og noen ikke i det hele tatt. men som oftest går det bra=)

jeg vet ikke så mye om hvor de kan gjøre dette, men de jeg kjenner bor på sunnmøre, og måtte til oslo, så jeg tror ikke det er så mange plasser de gjør dette.

de var til oslo 2-3 ganger tror jeg, men det er vel litt forskjellig.

håper du finner et sykehus som kan hjelpe deg, og at dette går bra=) du kan jo prøve å gå inn på sidene til noen av sykehusene nær deg, og se om du finner noe om prøverørsbefruktning der.

lykke til=)

klem fra toomy

hei.

jeg vet i alle fall at ullevål hjelper folk til å få barn selv om de har sterilisert seg.

jeg kjenner noen som fikk prøverørsbefruktning, og for de var det vellykket, og hun ble gravid. hun hadde barn fra før, og var sterilisert, men da hun møtte den nye typen, ville de ha flere barn. men det er også noen som ikke er så heldig at det går bra på første forsøk, og noen ikke i det hele tatt. men som oftest går det bra=)

jeg vet ikke så mye om hvor de kan gjøre dette, men de jeg kjenner bor på sunnmøre, og måtte til oslo, så jeg tror ikke det er så mange plasser de gjør dette.

håper du finner et sykehus som kan hjelpe deg, og at dette går bra=) du kan jo prøve å gå inn på sidene til noen av sykehusene nær deg, og se om du finner noe om prøverørsbefruktning der.

lykke til=)

klem fra toomy

tusen takk for svaret. Det er kjekt å få litt håp, Lykke til til deg og.

hei.

lykke til=)

klem fra toomy

Jeg vet at de offentlige sykehusene hjelper med søskenforsøk, men ikke hvis man har tre barn fra før. Det er bare de som kun har ett barn som får hjelp "av det offentlige". (med forbehold om at det har skjedd endringer på dette i det siste da!)

Men det er jo selvsagt fritt for å prøve de private klinikkene da. Det er jo flere i Norge og enda flere i utlandet, så mulighetene er absolutt til stede for å få hjelp.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...