Gå til innhold

Å stole på noen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt skreptisk hadde jeg nok vært. Men som jeg har sagt tidligere, det hadde kommet helt an på situasjonen. Alt har to sider, også ett utroskap. Det sies jo at en gangs utroskap ofte repeteres men det finnes unntak for regelen.

Mvh

Enig med Kizza...

Har selv vært utro en gang, da visste jeg ikke hva jeg gjorde mot den andre personen, jeg kan heller ikke unnskylde meg med at jeg var ung... Men det satte sine spor i meg å se hvordan jeg såret den andre... Dette er nesten 15 år siden, jeg har aldri vært utro igjen....

Men jeg kan heller aldri love meg selv det, da skuffer man bare seg selv om det skulle inntreffe en gang i fremtiden...

Noe som aldri er sikkert, og som man ikke kan stole fullt og helt på er når følelser tar overhånd.

sniper1365380612

Jeg ville ikke stolt på personen som en kjæreste. Enig med de andre her at det er det er forskjeller i forholdene, men en som er elsker til en i et forhold sier ganske mye om ens mentalitetet. Det er utrolig råttent gjort mot den uskyldige i forholdet. Klarer samvittigheten å bære det, tror jeg samvittigheten har lettere å bære et utroskap senere.

Annonse

Et menneske som har vært i et forhold med et gift menneske er en helt uskyldig part i utroskapen. Jeg ville ikke betenkt meg i tilfelle.

Dessuten er jeg stygt redd for at det ville være umulig å finne en mann som ikke hadde vært involvert med en gift dame :o) Da måtte han vært helt nyskilt og aldri vært utro under ekteskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...