Gå til innhold

Ville du innledet et forhold til en gift mann/kvinne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Scholar

21

• Kizza1365380506

16

• Sør

14

• Mistera

12

Mest aktive i denne tråden

Mye mulig du synes det. Og det irriterer meg like mye at jeg ikke kan klare å få frem fra hukommelsen noe mer kontkret om selve forskingen. Og ja, programmet er kanskje laget i ett subjektivt lys. Jeg vet hva jeg så og så er det ikke mer å si om den saken.

Jeg har fått litt å reflektere over ang. dette og det har forhåpentligvis du og.

:o)

For å si det slik -- inge grunn for deg til å tro at jeg nødvendigvis (ikke) har rett.

Ha en fin aften :)

Ja for alt du vet er det mulig at jeg har grønt hår og lange ører. Det er lite konstruktivt innlegg å anta at jeg er en stereotyp kvinne etter at du sier at de finnes ikke.

Du misforstår meg.

Klart stereotype menn og kvinner fins...

Men TYPISKE menn og kvinner, de fins ikke -- heldigvis.

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...