Gå til innhold

Hår på kjønnsleppene

Anbefalte innlegg

Gjest undrendejente84

Jeg barberer alltid venusberget, men synes jeg har for mye hår på de ytre kjønnsleppene og mot analåpningen. Er det noen måte å fjerne dette håret på (går ikke å barbere her for meg, for "mykt" område)? Plager det dere gutter at det er mye hår i dette området?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133174-h%C3%A5r-p%C3%A5-kj%C3%B8nnsleppene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sluttet å barbere venusberget og barberer kun de ytre kjønnsleppene. Det er jo mye tynnere hud på venusberget enn på utsiden av leppene? Og mye lettere å barbere?

Hva er vitsen med å kun barbere oppå? Jeg liker iallfall å være glatt nederst, er jo der det "foregår" liksom... mens litt hår på venusberget er jo bare kvinnelig, og så kan man lege med ulike "former" å barbere i...

hos meg blir det iallfall mye lettere vondt, og klør, og "kviser" og sårt øverst enn nederst...

Prøvd å bruke Venus-høvelen? Den er ganske skånsom å bruke der nede. Bare skyll godt, så du ikke får sopp av barberskummet.

Jeg har sluttet å barbere venusberget og barberer kun de ytre kjønnsleppene. Det er jo mye tynnere hud på venusberget enn på utsiden av leppene? Og mye lettere å barbere?

Hva er vitsen med å kun barbere oppå? Jeg liker iallfall å være glatt nederst, er jo der det "foregår" liksom... mens litt hår på venusberget er jo bare kvinnelig, og så kan man lege med ulike "former" å barbere i...

hos meg blir det iallfall mye lettere vondt, og klør, og "kviser" og sårt øverst enn nederst...

Prøvd å bruke Venus-høvelen? Den er ganske skånsom å bruke der nede. Bare skyll godt, så du ikke får sopp av barberskummet.

Tynnere hud på venusberget enn på kjønnsleppene? hæ? Det har ikke jeg hvertall, mye mer følsomt på leppene da..

Du er ikke en som lager hjerter og sånn vel? Det ser så dumt ut..

Tynnere hud på venusberget enn på kjønnsleppene? hæ? Det har ikke jeg hvertall, mye mer følsomt på leppene da..

Du er ikke en som lager hjerter og sånn vel? Det ser så dumt ut..

Går helt fint å barbere på utsiden av kjønnsleppene iallfall, og der er det ikke noe særlig tynn hud, mye tynnere i bikinilinjen eksempel.

Barberer vel en slags trekant jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...