Gå til innhold

Hår på kjønnsleppene

Anbefalte innlegg

Gjest undrendejente84

Jeg barberer alltid venusberget, men synes jeg har for mye hår på de ytre kjønnsleppene og mot analåpningen. Er det noen måte å fjerne dette håret på (går ikke å barbere her for meg, for "mykt" område)? Plager det dere gutter at det er mye hår i dette området?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133175-h%C3%A5r-p%C3%A5-kj%C3%B8nnsleppene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det går veldig greit med høvel, jeg. Bruker venus, og mye barberskum. Men det er viktig at barberbladet er skarpt, når det er brukt en del ganger må det skiftes, ellers får en den følelsen av at det ikke går fordi det er for mykt.

Har du prøvd barbering flere ganger? Det er ofte sånn at de første gangene er det vanskelig å få til, både fordi huden ikke er "herdet", og fordi en ikke er vant med å barbere på mykt underlag.

Men etter noen ganger, går det egentlig veldig lett. Bare husk det med skarpt barberblad.

Det er vel vanlig å barbere dette. Mer vanlig å ta dette og la det være igjen en dusk oppe enn omvendt slik du gjør.

Om du vil bli slikket er det ern fordel at det er glatt der nede, for de fleste gutter liker ikke hår i munnen.

Det er ikke noe problem å barbere alt, hvertfall ikke når du har prøvd et par ganger.

Annonse

Barberer du bare oppå vensusberget, mens "under" er det fullt av hår? Hva gjør ditt underliv mer "mykt" enn andres? bøy, strekk og shave.

Skjønner ikke vitsen med dette jeg heller. Her kan man jo virkelig begynne å lure på om ønsket om å se ut som en ungpike kommer inn. Slik endel har mistenkt i disse barberingsdebattene før.

Det som er deilig er jo å ikke ha hår på leppene, i området rundt klitoris liksom.

Syns det går veldig greit med høvel, jeg. Bruker venus, og mye barberskum. Men det er viktig at barberbladet er skarpt, når det er brukt en del ganger må det skiftes, ellers får en den følelsen av at det ikke går fordi det er for mykt.

Har du prøvd barbering flere ganger? Det er ofte sånn at de første gangene er det vanskelig å få til, både fordi huden ikke er "herdet", og fordi en ikke er vant med å barbere på mykt underlag.

Men etter noen ganger, går det egentlig veldig lett. Bare husk det med skarpt barberblad.

Faktisk så liker jeg det best når bladet ikke er på det skarpeste jeg. altså andre eller tredje gangen jeg bruker det kanskje. første gangen er det så lett å skjære seg eller slikt.

så jeg ville anbefalt å ta over leggene med det nye bladet først, og så ta håret på leppene. og bruke barberskum og skylle godt.

er jo litt vanskeligere første gangene om håret er langt også.

Skjønner ikke vitsen med dette jeg heller. Her kan man jo virkelig begynne å lure på om ønsket om å se ut som en ungpike kommer inn. Slik endel har mistenkt i disse barberingsdebattene før.

Det som er deilig er jo å ikke ha hår på leppene, i området rundt klitoris liksom.

Jeg blir skeptisk når jeg leser voksne mennesker som presterer å sammenligne et barbert kvinnekjønn med et barns underliv.

Må man vitterlig ha hår der nede for ikke å bli skeptisk i forhold til om man tenner på barn, og i det hele tatt for å se forskjellen på en voksen dame og en lita jenta, så har man et aldri så lite legningsproblem liggende latent i sin psyke.

Jeg hadde også foretrukket hårete damer dersom jeg begynte å tenke på barn ved synet av et barbert kvinnekjønn. Jeg forstår tross alt at slike tanker skremmer vannet av dere.

Det hadde skremt meg også.

.

Gjest Ugga Bugga

Jeg blir skeptisk når jeg leser voksne mennesker som presterer å sammenligne et barbert kvinnekjønn med et barns underliv.

Må man vitterlig ha hår der nede for ikke å bli skeptisk i forhold til om man tenner på barn, og i det hele tatt for å se forskjellen på en voksen dame og en lita jenta, så har man et aldri så lite legningsproblem liggende latent i sin psyke.

Jeg hadde også foretrukket hårete damer dersom jeg begynte å tenke på barn ved synet av et barbert kvinnekjønn. Jeg forstår tross alt at slike tanker skremmer vannet av dere.

.

Enig. Dessuten tror jeg ikke det er så mange av oss jenter som tenker på guttebarn hvis vi ser en mann som har barbert seg i ansiktet heller.

.

Skulle bare nevne det før noen andre skrev det egentlig jeg.

For jeg personlig ser ikke vitsen med å barbere øverste delen av underlivet og ikke underst... DA må man jo se litt pubertal ut.

Nettopp! Tror du og jeg liker samme type barbert kvinneunderliv :P

Annonse

Skulle bare nevne det før noen andre skrev det egentlig jeg.

For jeg personlig ser ikke vitsen med å barbere øverste delen av underlivet og ikke underst... DA må man jo se litt pubertal ut.

"For jeg personlig ser ikke vitsen med å barbere øverste delen av underlivet og ikke underst"

Jeg kan si meg enig i at denne beskrivelsen av en intimfristyre høres svært original ut, og jeg tror nok jeg hadde droppet å forsyne meg om jeg ramlet borti en jente med denne utradisjonelle måten å bruke høvelen på.

"For jeg personlig ser ikke vitsen med å barbere øverste delen av underlivet og ikke underst"

Jeg kan si meg enig i at denne beskrivelsen av en intimfristyre høres svært original ut, og jeg tror nok jeg hadde droppet å forsyne meg om jeg ramlet borti en jente med denne utradisjonelle måten å bruke høvelen på.

Men om hun ikke var barbert i det hele tatt? Ville det vært bedre? Det tror jeg.

Men om hun ikke var barbert i det hele tatt? Ville det vært bedre? Det tror jeg.

Ikke for min del.

Hvis jeg er på restaurant og spiser så er det rimelig uinteressant hva slags hår jeg finner i suppa. Det interessante er at det er hår der. Ikke hvordan håret ser ut.

Like ille begge deler.

Ikke for min del.

Hvis jeg er på restaurant og spiser så er det rimelig uinteressant hva slags hår jeg finner i suppa. Det interessante er at det er hår der. Ikke hvordan håret ser ut.

Like ille begge deler.

Så du krever at kvinner barberer sitt kjønn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...