pysja Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det begynte før jul, eller litt før det! Jeg fikk vite om Finnenvenn av ei venninne. Jeg logget meg på. la inn profil...Og jeg fikk tre hundre svar..Kom i kontakt med en innmari koselig fyr! Kjekk også..Og etter mye om og men , mailing osv..Gikk vi over på kontakt på mobil..Vi møttes en januarkveld for to uker siden, og da fikk møtene bein og på..I løpet av to uker har jeg truffet ham seks ganger..Mest på dagtid! Har ikke møttes på kveldstid før i går! Vi hadde hisset hverandre opp noe innmari, og hadde knallforventninger til hverandre..Men det ble absolutt ikke som jeg hadde trodd..Jeg hadde i fantasien tillagt ham egenskaper han ikke hadde..Vi havnet i seng.. Og en stund var det godt, men så mistet jeg totalt lysten..Gjorde det godt for ham..Følelsene mine var så motstridende, og det føltes ikke riktig! Noe av grunnen til det er nok at jeg har to barn, og er gift..Forholdet har skrantet en stund. Vi klarer ikke kommunisere sammen..Og uten egentlig å tenke på hva jeg gjorde, traff jeg altså denne mannen og lå med ham i går! Fant ut det jeg har er jævlig bra, og jeg er kjempeglad i mannen min..Og vil ikke miste ham for alt i verden.. Skal kutte med dene fyren! Men vet ikke helt hva jeg skal si..Denne mannen er selv samboer, så vi er to av samme alen.. Føler meg så bedriten, jeg har aldri vært utro før! Og dette jeg har gjort nå strider mot alle mine prinsipper! Men Spenningen, og lysten tok overhånd.. Kommer til å avslutte dette tvert! Men er redd han ikke lar meg være i fred! Han vet jo hvor jeg bor, går på skole, har praksis osv.. Og tenk om min mann noen gang får nyss om dette! Jeg er så redd! Han kommer til å gå fra meg! Og det fortjener jeg vel også! Men jeg angrer som dagen er lang..Og har kjempedårlig sammvittighet... Råd! Hva skal jeg si til denne mannen jeg har truffet på si.. RYK OG REIS! Jeg vil aldri se deg mer..Eller? Har bestemt meg for å ta kontakt med familievernkontoret på mandag! Har funnet ut jeg og min mann trenger faglig hjelp til å nå inn til de virkelige problemene. IKKE DØM MEG FOR MYE? Jeg er bare et menneske, som en mnd har mistet helt hodet og retningssans.. På gjenhør... Lille meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133179-jeg-har-bunnsvart-sammvittighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja du har det nok ikke godt nå. Den bondeangeren er det verste som finnes. Innerst inne hadde du nok ikke lyst til dette siden du mistet lysten midt i akten. Om jeg var deg ville jeg bare gått stille i dørene med dette. Ikke fortell din mann om det med mindre det er absolutt nødvendig. Du bør i allefall vente til du har vært hos rådgiver, be om en time alene. Si og gjør ingenting for å lette din dårlige samvittighet. Du kan ødelegge så utrolig mye. Det er jo klart at om han får vite det av andre så vil det kanskje være verre for ham, men det er en risiko du får vurdere opp imot det andre. Du kjenner ham jo tross alt best og vet hvordan han vil reagere. Når det gjelder den andre bør du bare si det som det er. At dette ikke var noe for deg alikevel. Problemet kan jo være at han ikke gir deg fred. Men det er nok en frykt du må leve med en stund. Jeg håper du finner ut av det. Det med familierådgiving var veldig smart, det trenges nok nå. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133179-jeg-har-bunnsvart-sammvittighet/#findComment-820622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skal ikke dømme deg, men si at hvem som helst kan falle for fristelsen i blant. Ikke alle gjør noe med det, men jeg tror veldig mange tenker tanken. Synest det er godt at du inneser at gresset ikke er grønnere på andre siden, og at dere trenger hjelp i forholdet.Dette har på en måte vært en vekker for deg. Gå til familierådgivingskontoret alene på mandag, og be om råd for hvordan du skal gripe dette fatt videre. Lykke til.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133179-jeg-har-bunnsvart-sammvittighet/#findComment-820633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det sies jo at man ikke vet hva man har, før man har mistet det. Og da er det for sent. På en eller annen måte vil dette påvirke forholdet ditt, uansett om mannen din får vite det eller ikke, så har det skjedd, og du må leve med det resten av livet. Familerådgivning kan kanskje være eneste måten å redde seg ut av dette på. Og kanskje er det stedet å snakke ut om dette på. Man hører jo om forhold hvor den andre partneren tilgir utroskap, og hvor forholdet lever videre. Men finner han ut om noen år at du har løyet og båret om dette, så er det værre å tilgi. Håper i det minste du brukte kondom, og at du venter tre måneder med å ha sex med mannen din og tester deg for kjønnssykdommer da, om du ikke brukte kondom. Eller må faktisk mannen din ha sex med denne mannen også... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133179-jeg-har-bunnsvart-sammvittighet/#findComment-820697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette er ikke noe enestående. Det du gjorde har skjedd i genersjoner før deg, unntatt at de møttes ikke på nettet. Gå til familiekontoret i første omgang og drøft problemet med dem, og søk råd. Ikke snakk med noen andre på forhånd. Etterhvert får du samlet tankene og bestemt deg. I dag er du i et kaos av følelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133179-jeg-har-bunnsvart-sammvittighet/#findComment-820953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.