Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er ikke det at jeg ikke unner andre å bli gravide,men for hver gang en vennine av meg blir gravid så graver det et enda dypere sår inne i meg.

Vi har nå forsøkt på snart fjerde året. Stod på venteliste i 2003 for IVF men ble lykkelig gravid på vanlig måte og gikk ut av køen. Mistet barnet den sommeren. Etter det så tenkte jeg at neste gang så går det bra,men jeg er fremdeles ikke gravid. Alle rundt meg syntes jeg tok det så fint. En stund så trodde jeg det selv også, men klumpen av smerte ligger der fortsatt.Skal nå til Danmark for IVF forsøk. Det skal bli godt å endelig starte.

Vennlig hilsen 72 modell

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133197-alle-rundt-meg-blir-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vær så snill da

enig med deg!! synes d e og grusomt å se alle venner blir gravid... håper d går bra med deg snart...

Dette er ikke SMS. Kunne du prøve å skrive skikkelig norsk? Takk skal du ha!

(nei dette ser ikke ut som dysleksi, men SMS-språk)

Jeg vet hvor inderlig vondt det er å kjenne på smerten i brystet hver gang et vennepar kommer å forteller at de er gravide. Det føles som du sier som en klump som bare vokser og ikke vil gå vekk.

Jeg plager meg selv med tanken på at det er så urettferdig. Hvorfor får ikke vi og alle andre?

Men jegvet at det ikke hjelper.

Jeg sier til meg selv at så lenge jeg har håpet så har jeg i allefall noe.

Ha håpet på at dere skal klare det en gang på en eller annen måte.

Jeg vet hvor inderlig vondt det er å kjenne på smerten i brystet hver gang et vennepar kommer å forteller at de er gravide. Det føles som du sier som en klump som bare vokser og ikke vil gå vekk.

Jeg plager meg selv med tanken på at det er så urettferdig. Hvorfor får ikke vi og alle andre?

Men jegvet at det ikke hjelper.

Jeg sier til meg selv at så lenge jeg har håpet så har jeg i allefall noe.

Ha håpet på at dere skal klare det en gang på en eller annen måte.

Hei x-woman:) Takk for svar. Jeg ønsker deg lykke til i tiden fremover.

coockie

Annonse

Hei,

jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg er siste i "venninneflokken" fra barndomsgjengen som ikke har fått. Alle maser og spør og graver og tenker ikke på at man kanskje sliter med å lykkes.

Jeg øsnker deg lykke til og tenk at neste gang er det din tur, det tenker jeg, selv om vi ikke har lyktes etter mange år, men nå håper jeg lykke er på vår side. Andre får det til etter første forsøk, og vi får det til tilslutt...

Lykkeønskninger fra Reese

Dette er ikke SMS. Kunne du prøve å skrive skikkelig norsk? Takk skal du ha!

(nei dette ser ikke ut som dysleksi, men SMS-språk)

dette er et fritt samtale! det var ikkje deg eg snakket te!!

må få lov å vise følelse.

vi snakke som vi vil, det ha ingenting med lesevanske å gjøre!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...