Gå til innhold

Trang forhud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg.

Du får ikke til å ha ordentlig sex med en altfor trang forhud. Mitt råd er derfor at du ringer til f.eks. Urologisk Klinikk i Oslo og bestiller en time for å ornde opp i ditt problem. Det blir gjort et lite snitt som tar ca. 20 minutter, og fordelen med å benytte en slik privat klinikk er at man har meget god erfaring i slike inngrep, samt at man slipper å stå på lange ventelister i det offentlige helsevesen. Ulempen er at det ikke er gratis, men koster ca. kr. 2500. Men det er verdt det!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13320-trang-forhud/#findComment-64916
Del på andre sider

Gjest Amandillo

Såvidt jeg vet er fagbetegnelsen på trang forhud "fimose", og jeg var svakt plaget av dette selv tidligere. Hvis åpningen ikke er* altfor* trang, burde operasjon være unødvendig. Strekk den med fingrene til den gradvis utvider seg - stikk to-tre fingre inn i åpningen og strekk forhuden forsiktig. Dette er en øvelse som du fint kan gjøre som en del av masturbasjon - når du har gjort dette en stund, vil åpningen ha strukket seg såpass at forhuden uten vanskeligheter ruller bakover over hodet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13320-trang-forhud/#findComment-64921
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...