Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var sammen, og hadde sex, med en jente i Brasil i ca. en maaned. På slutten av forholdet hadde jeg smerter i penishodet ved samleie. I ettertid har dette blitt verre. Ca. 14 dager etter endt forhold oppsøkte jeg lege i Sør-Amerika, som mente det var sopp og ga meg piller (2 stk. som skulle tas med en ukes mellomrom) og soppsalve. Ved bruk av salven ble tilstanden forverret. En uke senere oppsøkte jeg en annen lege som foreskrev antibiotika! Det hjalp heller ikke. Siden har jeg vært i områder uten lege-/helsetilbud og tilstanden har hele tiden blitt verre. Nå er penishodet og innsiden av forhuden meget rødt, og det klør og svir. Har også smerter ved vannlating. Samtidig har penis en 'skjemmende' lukt. Har dog ingen blemmer, vorter e.l. Er nå meget nervøs, da legekvaliteten tydeligvis ikke er den helt store her. Har dere råd (evt. hva jeg skal kreve av legen neste gang jeg har mulighet til å oppsøke en - skal ikke til Norge paa en god stund ennå?)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133246-r%C3%B8d-og-betent-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

æsj...stakkars....

Så LURT at du ber folk på et helt almindelig forum om å stille diagnose pr e-post. Vanligvis tar man prøver og slikt.....

Sjekk selv:

http://www.lommelegen.no/sex/

Men det var da ille hvor vanskelig det var å finne lege da. Skulle tro at det burde finnes skikkelig lege i storbyene. Det er veldig vanlig i utlandet at de gir antibiotika for alt mulig. Hvis jeg var deg ville jeg ha endret VELDIG mye på turplanene.

Gjest Pricilla

Kjære deg, har du ikke lært at man skal bruke kondom når man ikke vet om partneren helt sikkert er frisk?

Hørtes ikke særlig godt ut det der... Må da være noen seriøse og flinke leger der du er? Privatklinikk da? Må få gjort noe med det der... Kanskje du rett og slett har klamydia? Og det skal det bare to piller til for å bli kvitt, men får du ikke riktig medisin blir du jo ikke bra!

God bedring i hvert fall...

Gjest Anonym på nett

æsj...stakkars....

Så LURT at du ber folk på et helt almindelig forum om å stille diagnose pr e-post. Vanligvis tar man prøver og slikt.....

Sjekk selv:

http://www.lommelegen.no/sex/

Men det var da ille hvor vanskelig det var å finne lege da. Skulle tro at det burde finnes skikkelig lege i storbyene. Det er veldig vanlig i utlandet at de gir antibiotika for alt mulig. Hvis jeg var deg ville jeg ha endret VELDIG mye på turplanene.

Har fått dryppert du tror jeg!! Vanlig blandt førstereis gutter før i tiden;)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Litt salt i såret og en liten pekefinger først. Hvorfor brukte du ikke kondom? Da hadde du etter all sannsynlighet ikke hatt de problemene du har i dag.

Tror du bør finne et helsesenter der du kan få sjekket deg for de fleste seksuelt overførbare sykdommer. Svie ved vannlating, kan for eksempel være et tegn på gonoré. Lukt kan være et symptom på sopp osv. Men hva det er krever sjekk av en lege.

God bedreing, og fortsatt god tur. Men kjøp en bunke kondomer før du har samleie igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...