Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet dette er blitt tatt opp før... men tenkte ikke noe spesielt over det da men nå er d ett tema for meg. Hva heter den kremen som du får kjøpt på apoteket(?) som hindrer i å få masse stygge flekker nedentil når du barberer deg.... Og jeg og kjæresten min ville prøve å få litt mer "gli" på ssakene her en kveld og prøvde baby-olje.... det jorde vondt dagen etterpå men nå er d oki... etter ett par uker kjøpte vi "rfsu glid" og det funket... helt til morgenen etterpå... jeg fikk vondt på kukhodet og det ble veldig omt, svidde litt? noen som vet litt mer om dette en meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133262-barbering-glidekrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...