H@yley Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Har vurdert å tegne ett Chess-abonnement til 9,- i mnd. (www.chess.no) Bruker mobilen min lite, så dette er det abonnementet som passer meg best. Kjøper et kontantkort til 150,- i mnd. Hender faktisk at dette holder i 2 mnd. også. Noen som har erfaringer med å være kunde hos Chess? 0 Siter
Anki Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Jeg har Chess-abonnement og er veldig godt fornøyd Vet ikke hva du lurer på egentlig, men bare spør i vei i så fall 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Sjekk om det lønner seg for deg på www.telepriser.no Jeg har www.combitel.no Storfornøyd! 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Er kunde hos Chess, og er fornøyd med abonnementet. Anbefales. Billig og greit. Lik pris uansett når og hvor man ringer. Billig SMS. Hvis du bruker så lite, kanskje du burde prøve Chess Control 150/250? Mer info finner du her: https://secure.chess.no/index.php?c_=ViewPrivateMulti2&m_=showAboForm 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Chess er mest sansynlig det billigste abonnementet som finnes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.