Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei i dag var jeg til første UL i forsøket og som forventet var folliklene mine litt i minste laget. De var mellom 5-7 mm.Derfor økte dem dosen til 150 IE ( fra 125 ).

Er det noen som vet hvor store de skal være på første UL. Er ikke det rundt 16 mm de skal være til uutak. Husker ikke så godt fra forrige.

Godt å være i gang igjen men livredd for at jeg skal bli overstimulert igjen! Håper at de passer på.

Kryss fingrene for meg. Jeg krysser fingrene mine for alle dere. Ingenting er så kjekt når en av oss klarer det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133283-oppdatering-og-sp%C3%B8-om-str-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei X-woman !

Det er ikke noe fasit på hvor store eggposene skal være på første UL. Poenget er å følge med at de ikke plutselig blir klare uten at man vet det. Når du har vært overstimulert før, høres det ut som en fin størrelse til første UL, og det virker som de har kontroll på at du ikke blir for raskt stimulert. Jeg regner med at du skal ha neste UL ganske snart, og de er sikkert ikke store nok da heller. Eggposene skal være minst 14-18 mm før de er klare. På mitt siste forsøk, fikk jeg enda en dose med Gonal da de var så store, og da ble de helt perfekte.

Lykke til !

Hei X-woman !

Det er ikke noe fasit på hvor store eggposene skal være på første UL. Poenget er å følge med at de ikke plutselig blir klare uten at man vet det. Når du har vært overstimulert før, høres det ut som en fin størrelse til første UL, og det virker som de har kontroll på at du ikke blir for raskt stimulert. Jeg regner med at du skal ha neste UL ganske snart, og de er sikkert ikke store nok da heller. Eggposene skal være minst 14-18 mm før de er klare. På mitt siste forsøk, fikk jeg enda en dose med Gonal da de var så store, og da ble de helt perfekte.

Lykke til !

jepp jeg skal på UL på fredag. Synes det er lenge å vente jeg.Jeg er desverre blitt så utolmodig.

Du kan virkelig alt du! Er det noe du ikke vet???? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...