Lille T Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Jeg har gått på p-sprøyte i tre år. For to måneder siden bestemte jeg meg for å ta et lite opphold, siden legen min anbefalte meg det(siden jeg hadde gått sammenhengende i tre år) Legen min sa jeg burde begynne på p-piller isteden, men vente til jeg fikk mens. Det er gått over to måneder, og jeg har ikke fått mens enda. Jeg har lyst å komme igang med pillene, så vi(kjærsten min og jeg) slipper kondomen. Jeg lurer på om det er lurt å begynne med p-pillene nå? og dersom jeg får mens etterhvert, hva gjør jeg da? det står jo på pakka at de største pillene skal taes under mensen... Skal jeg da begynne på et nytt brett, eller hoppe til de største pillene eller hva....? Håper noen med litt erfaring med disse p-pillene kan hjelpe meg med dette. Hos legen var det nemlig lite informasjon å hente... Hilsen fortvilet og forvirret.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133305-p-pillene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.