Gå til innhold

Grillet kylling - holdbarhet i kjøleskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en grillet kylling på fredag ettermiddag. Det er ikke noe problem å spise den idag, eller? (Har ligget i godt og kaldt kjøleskap)

Fortsetter under...

kakki1365380609
Skrevet

går sikkert greit, men ville ikke ventet så mye lengre.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg synes de grillede kyllingene vi kjøper som er pakket fra Prior har utrolig lang holdbarhet. Så ja jeg er helt sikker på at du kan spise den.

Skrevet

Hvis kyllingen kjøles raskt ned er den holdbar i minimum fem dager hvis den er tildekket.

Skrevet

Hvis kyllingen kjøles raskt ned er den holdbar i minimum fem dager hvis den er tildekket.

minimum? ;)

Skrevet

minimum? ;)

Mm. :) Hvis du vakuumerer den kan du ha den i ti dager.

Annonse

Skrevet

Mm. :) Hvis du vakuumerer den kan du ha den i ti dager.

*humrer*

Så det er strengt forbudt å spise av kyllingen til det er gått 5 dager også, eller? ;)

Skrevet

*humrer*

Så det er strengt forbudt å spise av kyllingen til det er gått 5 dager også, eller? ;)

Selvfølgelig. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...