Trill1365380506 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 27 år. Prøvd i 2 år. Jeg har gått på Pergotime for første gang(under forrige syklus), og lurer på åssen dette egentlig funker. Alt går så fort hos legen. Han sa jeg skulle gå på tablettene annenhver måned. Er dette vandlig?Eller er det situasjonsbestemt?Jeg har vandligvis ikke no særlig store menssmerter eller ELsmerter, men kjente det godt under EL denne gang. Kan det være pgr Pergotimetablettene?Åh, jeg syns alt går så tregt. Var dypt ulykkelig da mensen kom, og kan knapt vente til jeg skal til legen under neste EL da han skal sjekke eggposene, bare så jeg får beklage meg og få ut all min frustrasjon..til ham...Han er tross alt godt betalt..Hvor lenge er det vanlig å gå på denne type kur før man må prøve noe annet..Blir mange gravid ganske fort på dem? Håper på svar! Er bare så innmari fortvila... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133371-pergotime%C3%A5ssen-funker-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prillaguri Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 det er ofte vanlig å ta tre kurer med pergotime etter hverandre. for å øke sjansene. min lege sa det ikke var nødvendig med pause imellom. pergotime brukes for å skape eggløsning eller en kratfigere eggløsning, så det er normalt at du kjenner dette godt i underlivet. jeg var uforklarelig barnløs, hadde eggløsning som normalt etc, gikk alikelvel en stund på pergotime- for å øke sjansene. noen blir gravide med pergotime ,andre ikke. jeg ble det ikke. måtte til slutt ta skrittet fullt ut så det ble prøverørsbehandling. og her sitter jeg lykkelig med en sønn på 9 mnd. hvis du har prøvd å bli gravid i 2 år, ville jeg straks bedt legen sende søknad om inseminasjon eller prøverør! tida går og går, og alt tar tid. så kan du heller gå litt på pergotime i ventetiden. det er jo mye som kan være feil selv om legen din finner mange eggposer etter kuren din. tette eggledere osv. håper du er i gang med en full utredning. lykke til til deg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133371-pergotime%C3%A5ssen-funker-det/#findComment-822605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill1365380506 Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 det er ofte vanlig å ta tre kurer med pergotime etter hverandre. for å øke sjansene. min lege sa det ikke var nødvendig med pause imellom. pergotime brukes for å skape eggløsning eller en kratfigere eggløsning, så det er normalt at du kjenner dette godt i underlivet. jeg var uforklarelig barnløs, hadde eggløsning som normalt etc, gikk alikelvel en stund på pergotime- for å øke sjansene. noen blir gravide med pergotime ,andre ikke. jeg ble det ikke. måtte til slutt ta skrittet fullt ut så det ble prøverørsbehandling. og her sitter jeg lykkelig med en sønn på 9 mnd. hvis du har prøvd å bli gravid i 2 år, ville jeg straks bedt legen sende søknad om inseminasjon eller prøverør! tida går og går, og alt tar tid. så kan du heller gå litt på pergotime i ventetiden. det er jo mye som kan være feil selv om legen din finner mange eggposer etter kuren din. tette eggledere osv. håper du er i gang med en full utredning. lykke til til deg!! Tusen takk for svar! Det var gode og lærende ord som jeg setter veldig pris på. Jeg må snakke med legen min ja, det er helt sikkert.Kan jeg spørre om noe annet også? Hvor mange ganger bør man prøve i løpet av et døgn i selve EL-perioden? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133371-pergotime%C3%A5ssen-funker-det/#findComment-823799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.