Gå til innhold

Hav blir litt sur dersom jeg hjelper til...

Anbefalte innlegg

Gjest mannen som er her nå

Hun skrev jo bare at hun "hadde en følelse av" at det var slik. Hun sa ikke at hun hadde fasiten.

hun skrev ikke at hun fikk det, men at "man" fikk det, altså ikke bare henne, men generelt.. igjen.. hun ordlegger seg litt dumt..

Fortsetter under...

• Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

65

• maiken76

8

• Babette

7

• Ulv I Faarikaal

1

Gjest mannen som er her nå

Ah, flisespikkeri. Hvem er du? Språkpolitiet?

Jeg kan ikke annet enn å lese det som står, jeg vet ikke hva hun mente med det hun skrev da.

Når det står slik det gjør er det veldig åpent for misforståelser, derfor synes jeg hun kunne ordelegge seg bedre for å unngå dette.

Nå talte jeg 1001 innlegg under her, og etter jeg talte dem var jeg så sliten av å lese at jeg ga opp å begynne p lese de.

I alle fall, om dama fingrer seg selv er det definitivt ett turn-on for meg.

Du syns du får de beste orgasmene ved stimulering av både vagina og klitoris samtidig, og han føler seg ikke tilstrekkelig om du gjør det selv, hvorfor ikke la han gjøre det?

Posisjon: Jenta ligger på ryggen, gjerne med ei pute under rompa for å løfte understellet, mens gutten sitter på kne med oppreist overkropp. Han burde da ha 2 ledige hender til å stimulere både det ene og andre. ;)

mvh

• 5 uker senere...
Gjest Trost i Taklampa

Jeg hadde ikke vært sammen med ei slik jente som ikke hadde noe godt forhold til sin egen sexualitet, og tydeligvis så lite erfaring..

Delta aktivt i samleie vil si å støte mot, knipe, vri på seg, ta på, klore på ryggen, kjenne på.. T apå klitoris er ikke en del av samleiet men et tilegg..

Vri på seg, knipe og klore på ryggen er en del av samleie, men å ta på klitoris er IKKE en del av samleie?

Hmmmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...