Gå til innhold

Hav blir litt sur dersom jeg hjelper til...

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hmm, denne skjønte jeg ikke, blond som jeg er. Har Pricilla skrevet noe sted at hun ikke får orgasme? Jeg klarer ikke lese det ut fra innlegget.

jeg har skrevet det før, men ikke her.. Og det er riktig det! jeg får ikke orgamse ved samleiet.. men får det ellers! men gir ikke opp håpert fordet.. Og det er ikke akkurat vondt å stimulere klitoris heller da! ; ) Skulle tro jeg ikke har følelser i underlivet fordi jeg ikke oppnår orgasme ved samleiet vettu! men langt der i fra...

Fortsetter under...

• Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

65

• maiken76

8

• Babette

7

• Ulv I Faarikaal

1

Gjest Ugga Bugga

mange innlegg tidligere, kun i dusjen!

OK. Da jeg var ung, dvs tenåring, fikk jeg også bare orgasme i dusjen, eller ved å "gni meg" mot et eller annet. Men etter hvert lærte jeg meg å onanere med hendene også. Det kommer vel etter hvert, tenker jeg.

Gjest Pricilla

mange innlegg tidligere, kun i dusjen!

feil igjen.... Kommet litt lengere nå skjønner du! ; ) Det går framover.. Øvelse gjør mester - er det ikke det man sier da?

Så du synes det var så rart at jeg stimulerer klitoris ved samleie fordi det ikke går allikevel? Den skjønte jeg ikke helt men... Er ikke følelsesløs fordet vettu..

Gjest Pricilla

er tydligvis en del gutter som:

a, tror at det kun er godt å stimulere klitoris når man får orgasme. de vet ikke at det for jenter er godt hele veien, og at vi når ulike faser på veien. er ikke helt slik for en gutt så vidt jeg har skjønt.

b, tror at om ei jente masserer klitoris under samleie, så tar det over for gleden ved selve samleiet slik at hun ikke klarer nyte det på samme måte, og at det blir som om hun ligger og onanerer for seg selv.

Var det svar til meg? I så fall skjønte jeg ikke hvorfor du skriver det til meg (selv om du har rett). Både samboern og jeg stimulerer hverandre andre steder mens vi holder på.

Gjest jaha hæ

man er jo ikke nødt å ha ti stillinger hver gang man har samleie. hender jo man velger kun en stilling også. og da kommer jo stort sett mannen i den stillingen, og får orgasme. og da kan det jo være jenta har lyst på orgasme også?

du er altså ikke opptatt av i hvilken stilling man får orgasme, men på hvilken måte man får det er veldig viktig?

Og hvordan kan du kalle det onani og selvtilfredstillelse, når gutten er med å støte jenta til orgasme samtidig? om jenta masserer klitoris samtidig som at han støter inn i henne, så er han med på å gi henne orgasme. Det er du klar over?

Du hater virkelig det ordet du? Hvorfor det? Hva har du så mot det?

Klart om man har en kjappis blir det vel kanskje bare en stilling, men da er det ikke alltid jenta rekker å komme uansett da, kommer jo ann på..

Annonse

Gjest jaha hæ

Ja, du er altså enig i at orgasme er godt. Det var ment som et svar på følgende spørsmål fra deg:

"Hva er problemet ditt egentlig? Føler du deg dårlig om dere ikke får

orgasme på likt, eller du før ham?"

Det var kanskje et spørsmål til snilen, men jeg svarer. Jeg føler meg ikke dårlig om vi ikke får orgasme på likt, eller jeg før ham, men som sagt, orgasme er godt, og å få orgasme samtidig er også godt. Selvsagt ikke nødvendig hver gang, men godt. Og da må man kunne unne seg det innimellom, synes jeg.

Men snilen mener jo at dama skal ta på seg selv for å få orgasme HVER gang, og helst samtidig med mannen..

Gjest jaha hæ

fordi du ser på det som noe nedlatende, som en reserveløsning, som noe kun jenter som har problemer med å få orgasme, eller som er egoistiske, eller som har dårlige kjærester er nødt å gjøre.

ikke som noe opphissende, noe både gutten og jenta har glede og nytelse av, som en naturlig del av et samleie. det er DET jeg reagerer på.

Onani under sex er det faktisk mange som ikke tenner så veldig på. så om det sårer deg så sorry...

Det du sier her er viktig. Ved å jukke i mot og knipe vil jenta få mye større nytelse av selve samleiet enn om hun ligger stille. Og dette er mye en treningssak. Øvelse gjør mester.

Jeg har faktisk opplevd å få orgasme når han har ligget helt stille inni meg, der jeg har brukt knipemusklene utav helvete. ( Det hadde allerede gått for ham).

Bra noen har skjønt det da :)

om man hjelper til litt selv, så kan man faktisk gå rett på samleie, om man har lyst til det!

hehe.. onanere litt og så poff.. er man kåt noe man burde være vil det jo uansett ikke være noe problem å gå rett på..

folk som må onanere først for å bli opphisset nok har vel såpass store problemer enten med tenning eller egen sexualitet at de kanskje ikke burde ha sex med den partneren? Det høres jaffal kjedelig ut..

Gjest joakim32

er tydligvis en del gutter som:

a, tror at det kun er godt å stimulere klitoris når man får orgasme. de vet ikke at det for jenter er godt hele veien, og at vi når ulike faser på veien. er ikke helt slik for en gutt så vidt jeg har skjønt.

b, tror at om ei jente masserer klitoris under samleie, så tar det over for gleden ved selve samleiet slik at hun ikke klarer nyte det på samme måte, og at det blir som om hun ligger og onanerer for seg selv.

Tror du vet veldig lite om hva gutter tror altså. Evt så snakker du om gutter på 15?

Du vet liksom altid bedre for alle andre du..

Annonse

feil igjen.... Kommet litt lengere nå skjønner du! ; ) Det går framover.. Øvelse gjør mester - er det ikke det man sier da?

Så du synes det var så rart at jeg stimulerer klitoris ved samleie fordi det ikke går allikevel? Den skjønte jeg ikke helt men... Er ikke følelsesløs fordet vettu..

Neinei, jeg syntes det var rart at du plutselig hadde fått det til, uten å si ifra til oss!

Du hater virkelig det ordet du? Hvorfor det? Hva har du så mot det?

Klart om man har en kjappis blir det vel kanskje bare en stilling, men da er det ikke alltid jenta rekker å komme uansett da, kommer jo ann på..

om man hjelper til litt selv, så rekker man alltid å komme vet du!

neida, jeg kan ikke bruke ordet alltid, lettere da.

Onani under sex er det faktisk mange som ikke tenner så veldig på. så om det sårer deg så sorry...

utrolig rart at en gutt ikke tenner på at ei jente stimulerer seg selv til orgasme. Han burde da tenne på det å se jenta si onanere også, og spesielt om han støter inn i henne samtidig!

hehe.. onanere litt og så poff.. er man kåt noe man burde være vil det jo uansett ikke være noe problem å gå rett på..

folk som må onanere først for å bli opphisset nok har vel såpass store problemer enten med tenning eller egen sexualitet at de kanskje ikke burde ha sex med den partneren? Det høres jaffal kjedelig ut..

-sukk- noen ganger er man kåt før man har sex, noen ganger blir man kåt ved tanken på å ha sex, noen ganger blir man kåt av å ha sex.

Gjest jaha hæ

om man hjelper til litt selv, så rekker man alltid å komme vet du!

neida, jeg kan ikke bruke ordet alltid, lettere da.

Man må jo kunne bruke et ord om det det betyr, ellers blir det jo vanskelig. Og en kjappis er en kjappis.. over på noen minutter.. Mange jenter trenger litt mer tid enn det da, og hovedpoenget i en kjappis er ikke alltid orgasme, ikke for gutten heller..

Gjest jaha hæ

utrolig rart at en gutt ikke tenner på at ei jente stimulerer seg selv til orgasme. Han burde da tenne på det å se jenta si onanere også, og spesielt om han støter inn i henne samtidig!

Jeg mente at mange jenter ikke tenner på å måtte onanere under sex.

De aller fleste både gutter og jenter tenner vel på å se partneren onanere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...