Gå til innhold

Er sånn i tvil hvis kjæresten drar til syden.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

5

• Babette

3

• nanna

2

• mil1365380270

2

Mest aktive i denne tråden

sniper1365380612

Hei dere!

Har tenkt en masse i dag!

Tror dere det er en grei måte?..

Jeg sier til kjæresten i kveld at jeg syns det er greit at han drar på turen,viser at jeg stoler på han.

Men jeg syns at det kunnet ha vært koselig å få blitt med han,siden vi begge har snakket om å ta oss en sydentur.

Det med sydentur har vi snakket og fantasert om helt siden i høst,så det er ikke for å bli med å passe på han.

Da i utgangspunktet viser jeg at han får dra UTEN meg,men jeg syns det er koselig å være med og så får jeg se om han VIL ha meg med.....

Og vil han ikke,så sier det seg selv.....

Hva syns dere?

Jeg synes det var en grei ide, men nå er jo ikke et nei ensbetydende med at han vil være utro. Men skal noen av kollegaene ha med sine, synes jeg godt at du kan bli med. Jeg hadde ville i hvertfall hatt med kjæresten i så fall.

Gjest trukkta

Hei

Jeg synes det er uakseptabelt av arbeidsgiveren å arrangere "seminar" i syden. Det virker som et skalkesjul.

Alle vet hvor mye utroskap det er påjulebord. Og dette blir litt av det samme. Sommer, sol, alkohol og nedsatt dømmekraft.

Din samboe rburde selv ta avgjørelsen å ikke dra. Det å spørre om tillatelse er teit, da det er du som blir syndebukken.

Nei, han burde ikke dra, og så smart burde han være selv. Og med den historikken han tydeligvis har er det klart at han ikke skal reise.

Hvem betaler forresten for turen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...