Gå til innhold

SierDuDet - Morrabrød!

Anbefalte innlegg

Joda.. noen netter sover jeg urtolig dårlig og da blir jeg dødstrøtt. Jeg sover ikke like lett hele natta. Men jeg våkner alltid 3 - 5 ganger om natta og da er jeg lys våken. Slitsomt noen ganger..

ørkenvandreren hadde det svaret jeg var ute etter.. men du var på rett spor.. Men urinblæra.

En orgasme eller to er egentlig en utmerket sove-pille da ;)

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Takk for svar! ; )

Men hvorfor hadde sambis "morrabrød" n¨år vi sov en time på flyplassen en sommer da? Midt på dagen? Han var ikke tissatrengt heller... Det var ganske komiskt.

Tilfellet du beskriver på flyplassen, var nok en konsekvens av enten en erotisk drøm, eller at hormonene har det moro med ham.

Mens ereksjon når man våkner etter en lang natt har altså en annen begrunnelse.

Gjest Pricilla

En orgasme eller to er egentlig en utmerket sove-pille da ;)

Kanskje for deg, men ikke her... Får sove nå (sleit med det for en stund tilbake), men jeg våkner alltid på antta fordet.. Orgasme eller ikke.. Orgasne hjelper kanskje til med å sovne fortere, men jeg sliter ikke med det nå allikevel.. Men en orgamse er ikke å forakte uansett det! Hehe... : )

Annonse

Gjest Pricilla

Hæ?

Innlegget skrevet av Pricilla i Seksualitet

20/1-2004 klokken 10:52

--------------------------------------------------------------------------------

Re: SierDuDet - Morrabrød!

At penis fylles med blod er jo ganske åpentlyst da! ; ) hehe.. jeg lurte på hvorfor hvis det ike var pga. opphisselse, men Ørkenvandreren hadde et sar på det..

- Pricilla

Innlegget skrevet av maiken76 i Seksualitet

20/1-2004 klokken 10:56

--------------------------------------------------------------------------------

Det er vel ganske allment kjent at det er fordi penis fylles med blod at den står.

Hvorfor den fylles med blod er vel spørsmålet her da..

- maiken76

Innlegget skrevet av Pricilla i Seksualitet

20/1-2004 klokken 10:52

At penis fylles med blod er jo ganske åpentlyst da! ; ) hehe.. jeg lurte på hvorfor hvis det ike var pga. opphisselse, men Ørkenvandreren hadde et sar på det..

- Pricilla

Innlegget skrevet av maiken76 i Seksualitet

20/1-2004 klokken 10:56

Det er vel ganske allment kjent at det er fordi penis fylles med blod at den står.

Hvorfor den fylles med blod er vel spørsmålet her da..

- maiken76

Eh.. jaha.. so?

Hårsår i dag frøken? Tålte du ikke en fleip? ; )

Var bare litt vanskelig å skjønne at det var en fleip.. ikke helt min type humor akkurat.. ellers har du jo vært etter meg før og påstått at jeg trakasserte deg eller noe, så jeg regnet med det var det om igjen..

Annonse

Det ser rett og slett ut som om du har fått veldig mange gode svar her, så jeg slipper vel nesten å svare.

Svaret mitt hadde uansett vært av Stanley - The Power Drill, våkner før meg! :)

Hehe, jeg vet faktisk ikke. Jeg er egentlig ikke plaget av morrabrød, og de gangene jeg får det er det ofte fordi noen tar på meg. Og da gjør det jo uansett ikke noe om den reiser seg slik at hun som tar på den kan få Sccccmake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...