adriane Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg fikk vite for en uke siden at jeg var gravid - i løpet av denne uken har jeg fornemmet en forferdelig svie nedentil, samt verkende sår som gjør forferdelig vondt. Jeg trodde dette hadde noe med graviditeten å gjøre, men har funnet ut at det har ingen sammenheng (?) Jeg har sjekket på nettet, og har nettopp funnet ut at jeg har nå et førstegangsutbrudd av herpes. Jeg har ikke planer om å beholde barnet, ettersom jeg ikke føler meg klar for et barn nå. Har hatt den samme partneren i 2 år, og vi er enige. Men nå skjønner jeg ingenting, hvis jeg har hatt den samme partneren i 2 år, hvordan kan jeg plutselig få herpes nå? (Leste at sol og stress kunne påvirke, tar en del sol + stress pga gravid) Og hvordan vil dette virke inn på den evt. medisinske aborten jeg skal ta? Jeg er helt fortvilt, og aner ikke hva som skjer. Jeg trenger et svar fort! Med mange takk, Adriane. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133455-hjelp-meg-u%C3%B8nsket-gravid-f%C3%B8rstegangsutbrudd-herpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.