Gå til innhold

Hva er de vanligste grunnene til utroskap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For menns vedkommende er det at noen ikke klarer å kontrollere naturen, dvs at naturen har lagt en drift i mannen at han må befrukte mange kvinner.

Mennesker nå til dags er såpass intelligente (urde være) at å overvinne det instinktet som du kaller det burde være null problem. Det der er en dårlig unnskyldning, ikke noe annet.

Mennesker nå til dags er såpass intelligente (urde være) at å overvinne det instinktet som du kaller det burde være null problem. Det der er en dårlig unnskyldning, ikke noe annet.

Jo, men utroskap forekommer, og her var det spørsmål om ÅRSAKEN til utroskap, og det faktum at ikke alle menn klarer å kontrollere denne driften fra naturen, er vel hovedårsaken.Enig?

Nå forekommer det vel også utroskap i en viss utstrekning også hos kvinner, men der er vel årsaken mer frustrasjon i nåværende forhold, og behov for spenning.

Jo, men utroskap forekommer, og her var det spørsmål om ÅRSAKEN til utroskap, og det faktum at ikke alle menn klarer å kontrollere denne driften fra naturen, er vel hovedårsaken.Enig?

Nå forekommer det vel også utroskap i en viss utstrekning også hos kvinner, men der er vel årsaken mer frustrasjon i nåværende forhold, og behov for spenning.

Det er ikke naturen som er årsaken, men at menn og kvinner som er utro ikke har viljestyrke. Det er tross alt ikke alle som er utro, og da kan det ikke være slik vi er lagd.

Det er ikke naturen som er årsaken, men at menn og kvinner som er utro ikke har viljestyrke. Det er tross alt ikke alle som er utro, og da kan det ikke være slik vi er lagd.

Kjære deg da, går det litt smått idag?

Poenget mitt er jo at utroskap FOREKOMMER, og det fordi ikke alle klarer å kontrollere denne driften, de har ikke den viljestyrke og moral som kreves for å la være.

Teskje kanskje?

Annonse

Kjære deg da, går det litt smått idag?

Poenget mitt er jo at utroskap FOREKOMMER, og det fordi ikke alle klarer å kontrollere denne driften, de har ikke den viljestyrke og moral som kreves for å la være.

Teskje kanskje?

Du som trenger teskje tror jeg.. les bedre

Når du konsekvent prater om hvordan det burde være, mens saken dreier seg om årsaken, så debatterer du et annet tema.

Leser du mine innlegg eller finner du opp noe? Du er så på vidda!! Jeg sier da ikke noe om hvordan det burde vært, jeg bare sier at det er for lettvint å skylde på naturen, man har fri vilje. Du sier jo at det er naturens skyld og nærmest gir folk lov til å gjøre sånt for de kan ikke noe for det, slik er naturen..

Vedder på at du har vært utro minst en gang..

For å få et mer nyansert inntrykk tror jeg det hadde vært lurt om du også hadde spurt: Til deg som har vært utro: Hva mener du selv var årsaken(e) til at du var det?

Det er nemlig fare for at folk blander inn sin egen fordømmelse av utroskap i svarene de gir, og at disse blir følelsesladet. ("De som er utro er idioter" etc.)

Selvsagt må man basere svarene på egne vurderinger, men man bør prøve å unngå å være moraliserende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...