Gjest MarieII Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Minner litt om da samboern min skulle ha "guttekveld", så jeg dro ut den kvelden og overnatta hos en i familien så de kunne ha leiligheten for seg selv. Så så jeg bilder senere og der var det tre jenter! Ble ikke blid da... Samboern sa også at en av kameratene hadde tatt de med, men haddde jeg vært sambis hadde jeg sagt "sorry - guttekveld".. Ellers kunne likssågodt venninnene mine (våre) og vært der. Irriterende.. Så ent4en får gutta avtale på forhånd at det er guttetur, eller så får det være fritt fram for alle å ta med jenter/kjærester.. Skjønner du blir irritert, men det er jo egentlig ikke kjæresten din sin feil at han han er idiot og tar med jenter på guttetur. Er enig i det du skriver om at det ikke er hans feil at dette skjedde. Men det jeg lurer på som jeg ikke er sikker på er om han visste det før han reiste og ikke sa noe før han kom frem ? Og så er det sårt at han ikke har vist noen interesse for fellestur med meg. I tillegg mener han, for vi snakket om det når han kom hjem, at det er helt greit å ha med venninner på tur, men samboer kan ikke være med allikevel. Det har jeg litt vanskelig for å svelge... Da kan man vel ha en tur med venner, par etc, for da er det ikke GUTTETUR, som han har argumentert så viktig med før. Det er bare gutta, og det skjønner jeg at jeg ikke kan være med på og heller ikke vil...For jeg vil heller ikke ha med han på jentetur, men om jeg skulle på tur med mix ville jeg helt klart spurt om han hadde lyst til å være med, og det kunne ikke falle meg inn å nekte han det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ettersom det kan være litt vanskleig for det å finne ut om han faktisk visste om det eller ei, syntes jeg du må ta hans ord på det. Men jeg må si at jeg syntes at dette, er litt snodig. Min samboer ville ikke latt en kompis ta med noen venninner på guttetur. Det er nemlig i hans gjeng svære "hellig" med gutteturer. Da er det (kan det virke som) om å gjøre å være mest ufine. Jeg ville sagt til han at neste gang så blir du med for det var jo jenter med sist. (selv om de ikke være kjærester, for det burde jo være underordnet, poenget er jo at det var jenter med på guttetur, så hvorfor ikke deg?) Dessuten kan dere vel ta en tur med følge hele gjengen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utro dust Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Planlagt utroskap var det garantert ikke. Hvor gammel er du ? Han hadde ikke trengt å fortelle at det var med to jenter. Dessuten bodde ikke min samboer i samme leilighet som disse jentene, men det spiller ingen rolle. Og det var fem gutter med på turen da... Kanskje du bare skal være glad til? En barriere er brutt, gutteturene er åpnet for jenter, dermed kan DU være med neste gang! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieII Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kanskje du bare skal være glad til? En barriere er brutt, gutteturene er åpnet for jenter, dermed kan DU være med neste gang! Ja, hadde det bare vært så vel så... for han mener at det er helt greit å ta med venninner på tur, men ikke kjæresten fordi det er forskjell på det. Nytt argument... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utro dust Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja, hadde det bare vært så vel så... for han mener at det er helt greit å ta med venninner på tur, men ikke kjæresten fordi det er forskjell på det. Nytt argument... OK, da er det bare en mulighet igjen, du skal ha dine jenteturer. Og alle vet jo at når vi jenter skal på tur så blir det storbyweekend eller en uke i syden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er enig i det du skriver om at det ikke er hans feil at dette skjedde. Men det jeg lurer på som jeg ikke er sikker på er om han visste det før han reiste og ikke sa noe før han kom frem ? Og så er det sårt at han ikke har vist noen interesse for fellestur med meg. I tillegg mener han, for vi snakket om det når han kom hjem, at det er helt greit å ha med venninner på tur, men samboer kan ikke være med allikevel. Det har jeg litt vanskelig for å svelge... Da kan man vel ha en tur med venner, par etc, for da er det ikke GUTTETUR, som han har argumentert så viktig med før. Det er bare gutta, og det skjønner jeg at jeg ikke kan være med på og heller ikke vil...For jeg vil heller ikke ha med han på jentetur, men om jeg skulle på tur med mix ville jeg helt klart spurt om han hadde lyst til å være med, og det kunne ikke falle meg inn å nekte han det... Hmmm.. Det hadde jeg ikke bare hatt vanskleigheter med å svelge, men det hadde ejg ikke godtatt! Det går da ikke an! Andre jenter kan være med, men ikke kjærester/samboere? Hva er grunnen til det da (hva sier han)? Det må da være fordi han mener du er en demper på moroa, eller fordi han vil feste og føle seg "fri" og flørte.. Men hvis han har noe problem med å ha dame, så burde han vel være singel? Det hadde jeg ikke gitt meg på, men krevd et svar.. Mulig at han føler at man må ta seg sammen, og oppfre seg "pent" (ikke i forhold til andre jenter) når du er med. Samboern min sa det, at ha ikke kunne slå ut håret når ejg var med fordi da fikk han stygge blikk, noe som ikke er sant, han følte at jeg "passet på han" - men dette har vi fått oppklart... Skal jo ikke være sånn. man skal da kunne føle seg fri til å feste og ha det morro selv om samboeren er med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei! Jeg reagerer nok først og fremst på at samboeren din så kategorisk ikke vil dra på fellestur og sammen med deg. Greit nok at det er stas med gutteturer og jenteturer, men hvis det blir prioritert frem for turer med kjæresten, stusser jeg. Jeg merket meg at du lurer på om du kan stole på at han ikke visste noe på forhånd om disse to jentene som også ble med. Hvis en utrygghet om partneren begynner å spre seg i kroppen, er en sånn hyttehistorie ikke bra. Jeg vet at det i mange kretser er ok å ha med jenter på guttetur, bare de ikke er partnere til en av gutta. Jeg synes dette lukter av eventyr på si når ikke hjemmejuntaen ser det. Og dere er jo ikke ikke akkurat tenåringer, men godt voksne folk. Ta en prat med samboeren din og få ut dampen av saken. Det kan oppklare evt. misforståelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sniper1365380612 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvorfor er det så viktig å kunne kommentere damers pupper? Og hva kan man ikke gjøre når kjæresten er med som man ville gjort om h*un ikke var med? Sjekket andre? Eller hva? Pupper var bare et eksempel på ting som gutter kan snakke sammen om. Kunne like gjerne vært den nye rallybilen til P.Solberg. Den er ikke kjæresten min spesielt opptatt av. Gutteprat altså. Guttetur er jo akkurat guttetur. Kjæresten min diskuterer helt sikkert den stramme rompa til Brad Pitt med sine venninner, og hvorfor skal hun ikke det?? Klart jeg gir henne mulighet til å være sammen med sine venninner uten at jeg må være der og være pappaen hennes! Hvorfor skal man absolutt bli med? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Alle personer som er en del av et par oppfører seg anneledes når partner er med. De merker det nok sjelden selv, men det er merkes godt av oss som kjenner dem som individer. Mulig det, men man kan jo unngå det mest mulig - ikke sitte oppå hverandre osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sniper1365380612 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hmmm.. Det hadde jeg ikke bare hatt vanskleigheter med å svelge, men det hadde ejg ikke godtatt! Det går da ikke an! Andre jenter kan være med, men ikke kjærester/samboere? Hva er grunnen til det da (hva sier han)? Det må da være fordi han mener du er en demper på moroa, eller fordi han vil feste og føle seg "fri" og flørte.. Men hvis han har noe problem med å ha dame, så burde han vel være singel? Det hadde jeg ikke gitt meg på, men krevd et svar.. Mulig at han føler at man må ta seg sammen, og oppfre seg "pent" (ikke i forhold til andre jenter) når du er med. Samboern min sa det, at ha ikke kunne slå ut håret når ejg var med fordi da fikk han stygge blikk, noe som ikke er sant, han følte at jeg "passet på han" - men dette har vi fått oppklart... Skal jo ikke være sånn. man skal da kunne føle seg fri til å feste og ha det morro selv om samboeren er med. "Mulig at han føler at man må ta seg sammen, og oppføre seg "pent" (ikke i forhold til andre jenter) når du er med." Der traff du hodet på spikeren, Pricilla! Akkurat slik føler gutta og jeg det, og det er derfor kjærester/samboere er forbudt. Andre jenter som eventuelt skulle bli med må akseptere ting som kjæresten min sikkert hadde blitt flau over på mine vegne. Også inviterer vi alle våres kjære på tur en annen gang og har det vel så bra da, men på en annen måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 "Mulig at han føler at man må ta seg sammen, og oppføre seg "pent" (ikke i forhold til andre jenter) når du er med." Der traff du hodet på spikeren, Pricilla! Akkurat slik føler gutta og jeg det, og det er derfor kjærester/samboere er forbudt. Andre jenter som eventuelt skulle bli med må akseptere ting som kjæresten min sikkert hadde blitt flau over på mine vegne. Også inviterer vi alle våres kjære på tur en annen gang og har det vel så bra da, men på en annen måte. Jamen kjære sniper da... Dere TROR vi blir flaue og tenker *herregud for en dust*, men vi blir ikke det! Eller ejg kan bare snakke for meg sjøl da, og jeg skjønner veldig godt hva dere gutta mener/tror. Den gangen sambis og jeg var ute (da han sa det) ba jeg han "glemme" at jeg var der og bare være seg sjøl og ha det gøy! Man kan fort bli flau på partnerens vegne hvis man liksom ser på h*n som en del av seg... Men hvis man lærer seg å tenke og forstå at man faktisk er to individer, og ikke en så er det lettere å akseptere at partneren ikke er perfekt og også vil slå ut håret. Jeg slår ut håret! Drikker meg avogtil pinlig full, sier og gjør ting som er helt på trynet... Så hvorfor i all verden skal ikke han få lov til å drite SEG (ikke meg) ut av og til også? Når vi fester så prøver vi å feste som "kompiser" og ikke samboere/kjærester. Og det går faktisk veldig bra! nettopp fordi ingen av oss skal føle oss overvåka. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-824927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg skjønner samboeren din godt. Gutteturer(eller jenteturer for den saks skyld) blir ikke det samme om noen har med kjæresten. Det legger helt klart en demper på stemningen. Du vil falle utenfor, og da blir det naturlig å være sammen med samboeren din. Kan han da drikke seg full, gjøre noe sprell eller være enig at hun i kassa på landhandelen hadde fine pupper? De jentene som kom, kommer på guttas premisser på en guttetur, og selv synes jeg det blir ganske annerledes premisser enn for en kjæreste. Det er jo 365 dager i året(366 i år faktisk) og noen av disse dagene er det deilig å ha fri. Forøvrig så synes jeg dere absolutt burde få til en tur med både par og de som er single, og da vil du trives mye bedre. Skjønner hva du mener. Men ja, samoeren min kan godt snakke om den fine dama i butikken el.Når vi går ute sammen og ser en lekker dame så kommenterer enten jeg eller han det.. Han sier også det hvis det kommer en usedvanlig kjekk gutt. Er lov å titte og synes andre er sexy, og man må tåle å si det høyt eller høre det.. Betyr ikke at man har lyst på vedkommende fordet! Som jeg skriver over så er det dumt at par ike kan feste som kompiser. Jeg lar sambis sitte med gutta i fred og prate om det de vil uten at jeg skal si noe eller reagere på det, det samme gjelder han.. Går det ikek an å ha et så åpent forhold så burde man ta en prat. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 "Og hva kan man ikke gjøre når kjæresten er med som man ville gjort om h*un ikke var med? Sjekket andre? Eller hva? " Skravle om ting kjæresten ikke kjenner til. Bruke samme uformelle, fleipete tonen som man ville gjort dersom det ikke hadde vært med en "ny" person. Slippe å ta hensyn til at det er med en person du ikke kjenner så godt. Kunne være seg selv, slippe å bli "vurdert" av nye personer, slippe å tenke på å måtte gjøre et godt inntrykk. Vurdert om NYE personer? Hva mente du med det? Kjæresten er jo ikke en ny da... Kan man ikke være seg selv og fleipete og småflørte med kjæresten i nærheten så er det noe galt i forholdet. Hvor er tillitten da? Vi var på en privatfest på et utested med masse ukjente folk i oktober og da vedda vi faktisk om samboern min klarte å få en dame på trån.. : ) Morro det! Men det gikk ikke så bra for han da.. Da snakker jeg om å ikke direkte sjekke opp, men flørte og danse og se om man får oppmerksomheten til noen. Var morro å se han "make a move". Hun så selvfølgelig ikke meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 "Skravle om ting kjæresten ikke kjenner til? Gå bak ryggen på denne altså?" Nei. Snakke om gamle dager, tidligere turer, ting som den nye ikke kjenner så godt til. "Og det er da ikke alltid at alle guttene som er med kjenner hverandre så godt heller, så hva er problemet med en jente kjæreste med?" Mange synes det er enklere/mer avslappende å omgå personer av samme kjønn. "Det må jo være at man skal sikle, glo, og tafse på andre damer da.. " Det må faktisk ikke det. Enig, det må ikke det! jeg liker å ha jentekvelder jeg og hvor vi skarvler om "kjerringting" som klær, gutter (som venninne mine har datet f.eks), gamledager ja, musikk osv osv. Blir liksom litt annerledes hvis en skulle hatt typen der. Men i dette tilfellet her (første innlegget) så var det faktisk andre jenter emd på turen, og da er det ikke guttetur lenger... DERFOR burde det også vært fritt fram for kjæresten hans.. Blir ike bare "gutta" da.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Enig, det må ikke det! jeg liker å ha jentekvelder jeg og hvor vi skarvler om "kjerringting" som klær, gutter (som venninne mine har datet f.eks), gamledager ja, musikk osv osv. Blir liksom litt annerledes hvis en skulle hatt typen der. Men i dette tilfellet her (første innlegget) så var det faktisk andre jenter emd på turen, og da er det ikke guttetur lenger... DERFOR burde det også vært fritt fram for kjæresten hans.. Blir ike bare "gutta" da.. Det er vel endel jenter som har gutter de prater "jenteprat" med også da. Uten at kjæresten er der. Og da blir det jo uansett forskjell fra å ha kjæresten der. Er vel det at han ikke gidder å planlegge noen fellestur med kjæresten sin som er det rare her... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det er vel endel jenter som har gutter de prater "jenteprat" med også da. Uten at kjæresten er der. Og da blir det jo uansett forskjell fra å ha kjæresten der. Er vel det at han ikke gidder å planlegge noen fellestur med kjæresten sin som er det rare her... Joa, men det blir aldri skikkelig jenteprat med gutter tilstede... Da må det kun være meg og en veldig god kamerat, men jeg forteller uansett ikke han om at jeg er jævlig sår etter en heftig natt, eller har soppinfeksjon så ejg snart blir sprø av kløing ol. Prater en del om sex men hadde ikek gjort det foran hvem som helst gutt--- Uansett hva du sier så bilr det annerledes. Men man burde kunne prate om det meste med kjæresten også, emn er det rene gutte/jente-turer så er det noe annet.. At han ikke vil dra på tur med henne er fordi han føler han ikke kan slå ut og håret og kanskje drite seg ut... Men det er et probelm de må snakke om, og er de villige til å klare å feste og ha det morro sammen så må de jobbe med saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Åh, dette kommer så an på jenta. Og også guttens forhold til kameratene sine og vennene sine. Du har jo typiske "guttejenter" sant, som alltid er med på gutteturer og guttevorspiel, og som ingen ser på som noen potensiell kjæreste. Og så har du fylleturer og gutteturer, som egentlig ikke betyr "bare gutter" men som betyr, "ingen par". Det skjer ofte noe når man har med par. At de sitter i et hjørne og kliner, at det hele tiden er dem to, og at man ikke kan prate om de samme tingene med kjæresten til stede. Da har ikke kjønn noe å si, men det at det man er et par og kjærester. Men jeg skjønner deg kjempegodt. Spesielt når det ALLTID er gutteturer, og du aldri får være med. Hva om dere arrangerte en tur sammen? Med både hans og dine venner? Både par og single? Dere må da han noen venner som har kjærester også? Selv er jeg veldig heldig og er ofte med på gutteturer og guttevorspiel. Da er det bare meg og gutta, og en av dem er kjæresten min. I begynnelsen var jeg redd de bare bad meg med for å være høflige, eller egentlig ikke ville ha meg med. Men de synes det er gøy å ha meg med! Noe av trikset er kanskje at jeg ikke er så veldig kjæreste på disse festene. At jeg snakker med og blir godt kjent med de andre gutta. Jeg sitter med en gjeng og skravler, mens kjæresten min sitter med den andre gjengen. Bare et tips, om du har lyst å jobbe med dette. Håper det kan funke slik at du blir mer med i gjengen hans. For det er jo morsomt det også da. Jeg kan være litt guttejente, alle gutta prater til meg om alt i hvert fall fordi de sier ejg er aå lett å prate med.. Har alltid noe å prate om.. men jeg er ikke en sånn jente som ikke er potensiell kjæreste, eller nå er jeg jo det fordi jeg er opptatt! ; ) De sier jeg er en sexy og feminin "kompis". Og når samboern og jeg er på hyttetur eller fest, så sitter ikke vi i hjørnet og kliner.. Langt der i fra (det gjør vi når vi kommer hjem i senga i ro og fred) Vi flyr rundt og prater med folk, flørter litt, prater med gutter, jenter, nye folk, venninner... Vi oppfører oss ikke som et par på fest. Kanskje vi sitter ved siden av hverandre i 30 minutter og henter en drink når vi henter noe til oss sjøl, men det der med at par er festbrems er bare tull.. Men som sagt har sett det også, er forskjell på folk.. Jeg går ikke å forteller sambis hvordan han skal oppføre seg, eller ber han dempe seg, drikke mer el. Og han gjør ikke det til meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ingenting i utgangspunktet. Noen personer er riktignok koseligere å ha med på ting når de er alene enn når de har med partner, men det gjelder slett ikke alle. jeg mener bestemt at jeg ikke er en annen (i hvert fall ikek på fest) selv om partneren min er med.. Vi ser hverandre nesten ikke jo! ; ) han synes jeg er teit noen ganger, men greit det - han lar meg i hvert fall være teit i fred, og peser ikke om det... Har vi venninna mi på besøk hos oss, blir det så klart annerledes når han er hjemme og sitter sammen med oss mens vi skravler.. Hun forteller ikke om sin siste elskers pikk f.eks. Og jeg forteller ikke om sexen vi hadde her om dagen til henne foran han.. Det er ren jenteprat man tar uten kjæresten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickno Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg mener bestemt at jeg ikke er en annen (i hvert fall ikek på fest) selv om partneren min er med.. Vi ser hverandre nesten ikke jo! ; ) han synes jeg er teit noen ganger, men greit det - han lar meg i hvert fall være teit i fred, og peser ikke om det... Har vi venninna mi på besøk hos oss, blir det så klart annerledes når han er hjemme og sitter sammen med oss mens vi skravler.. Hun forteller ikke om sin siste elskers pikk f.eks. Og jeg forteller ikke om sexen vi hadde her om dagen til henne foran han.. Det er ren jenteprat man tar uten kjæresten. Sitter du virkelig og utleverer din kjæreste og hvordan sex dere hadde her om dagen til venninner? Jeg skjønner at folk som har one-nights stands og ikke har vært sammen så lenge kan gjøre det, men jeg kunne ikke tenkt meg å utlevere min mann slik til venninner selv, og vet at ikke min mann gjør det heller. Men så er vi bestevenner og kan snakke sammen om alt da. ("¤*¤") 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Sitter du virkelig og utleverer din kjæreste og hvordan sex dere hadde her om dagen til venninner? Jeg skjønner at folk som har one-nights stands og ikke har vært sammen så lenge kan gjøre det, men jeg kunne ikke tenkt meg å utlevere min mann slik til venninner selv, og vet at ikke min mann gjør det heller. Men så er vi bestevenner og kan snakke sammen om alt da. ("¤*¤") Utleverer og uitleverer... Vi prater om sex ja, men jeg sitter ikke å sier "personlige" ting (selv om sex er personlig). Vi prater om sex og det er jo han jeg har sex med, og jeg forteller ikke alle om sexlivet mitt, men min beste venninne... Ser ikke noe galt i det? Føler ikke at jeg forteller noe som er spesielt for han, noe han spsielt gjør eller noe sånt - det har jeg for meg selv.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133466-ta-med-jenter-p%C3%A5-guttetur-bare-ikke-kj%C3%A6resten/page/2/#findComment-825179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.