Gå til innhold

Ta med jenter på guttetur ?, bare ikke kjæresten ?

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Guttetur, også visste han ikke at kameratene hadde med to jenter? Vanskelig å tro at de ikke har nevnt det på forhånd, det skulle jo være guttetur... De har vel visst om det en stund, for man må jo bestille leilighet?

Jente- og gutteturer til steder som Hemsedal, krever masse tillit fra partneren, og det virker ikke som kjæresten din er så flink til å være 100% ærlig og grei mot deg.

Hvis du ikke klenger, klager, er sjalu o.s.v. på turer, skjønner jeg ikke at det ikke bare er gøy å ha deg med? Hvis dere er flere jenter, kan dere jo dra en hel gjeng, også møte guttene til middag og sånn på kvelden, uten at man trenger å sitte oppå hverandre hele tiden?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sniper1365380612

4

• snilen

3

• nanna

1

• petter smart

1

Vurdert om NYE personer? Hva mente du med det? Kjæresten er jo ikke en ny da...

Kan man ikke være seg selv og fleipete og småflørte med kjæresten i nærheten så er det noe galt i forholdet. Hvor er tillitten da?

Vi var på en privatfest på et utested med masse ukjente folk i oktober og da vedda vi faktisk om samboern min klarte å få en dame på trån.. : ) Morro det! Men det gikk ikke så bra for han da.. Da snakker jeg om å ikke direkte sjekke opp, men flørte og danse og se om man får oppmerksomheten til noen. Var morro å se han "make a move". Hun så selvfølgelig ikke meg.

Kjæresten kan være "ny" for de andre i gruppa.

sniper1365380612

Jamen kjære sniper da... Dere TROR vi blir flaue og tenker *herregud for en dust*, men vi blir ikke det! Eller ejg kan bare snakke for meg sjøl da, og jeg skjønner veldig godt hva dere gutta mener/tror. Den gangen sambis og jeg var ute (da han sa det) ba jeg han "glemme" at jeg var der og bare være seg sjøl og ha det gøy!

Man kan fort bli flau på partnerens vegne hvis man liksom ser på h*n som en del av seg... Men hvis man lærer seg å tenke og forstå at man faktisk er to individer, og ikke en så er det lettere å akseptere at partneren ikke er perfekt og også vil slå ut håret.

Jeg slår ut håret! Drikker meg avogtil pinlig full, sier og gjør ting som er helt på trynet... Så hvorfor i all verden skal ikke han få lov til å drite SEG (ikke meg) ut av og til også?

Når vi fester så prøver vi å feste som "kompiser" og ikke samboere/kjærester. Og det går faktisk veldig bra! nettopp fordi ingen av oss skal føle oss overvåka.

Du har jo skjønt det du! :)Viktig å ikke bli en men to. Jeg er helt enig med deg, det gjør ikke noe å være på samme fest som kjæresten så lenge man kan være litt selvstendig.

Men jeg synes det blir noe annet på en tur(f.eks. en gutte-hyttetur). Blir jo gjerne litt mer liv når man er på fjellet og har mange tåpelige veddemål(men gøy er det jo..). Kjærester ville ha lagt en demper(om en liten) på stemningen da. Føler vi. Men kunne jo ha gått med på et kompromiss da.. Ingen av gutta får gi inngangsbillett til noen jenter(selv de single gutta). Så kan dere dra på jentetur å skravle så mye dere vil uten oss..

Gjest Pricilla

Du har jo skjønt det du! :)Viktig å ikke bli en men to. Jeg er helt enig med deg, det gjør ikke noe å være på samme fest som kjæresten så lenge man kan være litt selvstendig.

Men jeg synes det blir noe annet på en tur(f.eks. en gutte-hyttetur). Blir jo gjerne litt mer liv når man er på fjellet og har mange tåpelige veddemål(men gøy er det jo..). Kjærester ville ha lagt en demper(om en liten) på stemningen da. Føler vi. Men kunne jo ha gått med på et kompromiss da.. Ingen av gutta får gi inngangsbillett til noen jenter(selv de single gutta). Så kan dere dra på jentetur å skravle så mye dere vil uten oss..

Tåpenlige veddemål blir ejg med på! ; ) Hehe.. Rene gutterturer er greit, men da bør det være nektet adgang for ALLE jenter og, eller bør kjærestene også få bli med..

Heisann.

Følte bare jeg måtte svare litt her.

Jeg er nok ei slik jente som snilen beskriver lengre nede. Blir med gutta på tur og på fester.

Jeg jobber i et mannsdominert miljø. Har over lengre perioder vært eneste jenta på de aktuelle avdelingene. For meg så føles det veldig naturlig ut når jeg går ut med dem. Og jeg er sikker på at enkelte av gutta sier hjemme at de skal ut med gutta på jobb. Uten at de mener å holde det skjult at jeg er med. Jeg er liksom bare en av gutta.

Jeg er ellers så heldig at jeg har fått lov å bli med noen flotte gutter (med flotte, mener jeg personligheten) på diverse turer. Vi har her en felles interesse som binder oss sammen.

Er ikke sikker på at alle visste at jeg skulle være med, da jeg troppet opp på den første offisielle turen jeg ble med på. Så også her kan enkelte av dem sagt at de skulle på guttetur til den som satt igjen hjemme. Igjen uten å ville lyve.

Og enkelte har sagt at de ser frem til disse turene. Av og til har de behov for å bare være kamerater og ikke kjærester.

Jeg har det samme behovet.... bare få lov til å være meg selv... ikke mamma, kjæreste, kollega eller søster.

Og bare sånn på tampen. Når jeg går ut med, eller drar på tur med, er jeg ikke noe kjæresteemne for noen av dem. Og skulle noen så vidt antyde noe, sier jeg klart fra at jeg ikke er interessert.

Med vennlig hilsen

Annonse

Jeg er jente. Jeg er ikke helt enig med S.V. om dette. For meg betyr ordene "guttetur" og "jentetur" først og fremst "tur uten kjærester". Altså en tur med bare kompiser, uansett kjønn. Selv trenger jeg sånne turer iblant. Av og til er det godt å komme seg bort fra kjæresten og bare være med venner. Jeg er ikke enig i at det automatisk er et tegn på "ugler i mosen" eller et dårlig forhold. At det kalles guttetur er vel kanskje mest av gammel vane.. kan like gjerne kalles kompistur. Og det ville han vel kanskje kalt det også om han var klar over at jentene skulle være der.

På gutteturer er det kun gutter, men samboeren din kan jo ikke noe for at noen andre tar med seg venninner.

Uansett er det forskjell på venninner og kjærester. Venninner er jo gjerne kompiser, bare at de er kvinner.

At du ikke tror han når han sier han ikke visste dette sier det nok om deg til at jeg skjønner at han ikke vil ha deg med på turene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...