Gå til innhold

Stress?

Anbefalte innlegg

Gjest BekymraSamboer

Kan stress ha innvirkning på ereksjon? Samboeren min har i noen mnd nå hatt problemer med ereksjonen. Han får som regel full ereksjon hvis han ikke har vært på jobb, men hvis han har vært på jobb får han ikke det. Han har hatt denne jobben lenge, men det er først nå han har fått problemer. Jeg spør for jeg er naturligvis bekymret for han, og han er ikke av typen som er lett å få til legen...spesielt ikke når det gjelder dette problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133513-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan helt klart ha en sammenheng. Ikke bare på ereksjonen i seg selv, men på lysten, humøret, energien...

Er det noe spesiell grunn til at han skal være stresset akkurat nå? Kanskje dere burde snakke om dette? Om han stresser unødig? Om man er stresset på jobben, så tar man jo dette med seg hjem, og hodet hans er fylt opp med bekymringer og plikter som venter ham dagen etter.

Men på lang sikt er det jo ikke noe særlig å gå og være stresset hele tiden. Høres bra ut at han klarer slappe av de dagene han ikke er på jobb da i det minste!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133513-stress/#findComment-823792
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...