Gå til innhold

Interessant om analsex og likestilling

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Joda, helt enig. Mann får prøve først.

Men kanskje det blir et problem i ettertid hvis mannen virkelig liker dette ?

På en annen side:

Å utforske sex med samme kjønn er jo en måte å finne ut hvordan det motsatte kjønn egentlig vil ha det. F.eks. kliner jeg med en mann med tre dagers skjegg skjønner jeg godt hvorfor jenter liker nybarberte menn...krmt...

Jeg liker dagsgammalt skjegg jeg, kiler så godt liksom...

Fortsetter under...

Nei, jeg merker meg at dette kun kommer fra analsexmotstandere. Når det gjelder påføring av smerte må vel også den dominante i et S/M-forhold prøve pisken på seg sjøl? Eller?

Nei.Det er ikke så enkelt, å påføre seg selv ØNSKET smerte, som ledd i en seksuell setting.Nytelsen/opphisselsen ligger i at andre påfører en smerten.

Nei.Det er ikke så enkelt, å påføre seg selv ØNSKET smerte, som ledd i en seksuell setting.Nytelsen/opphisselsen ligger i at andre påfører en smerten.

"Nei.Det er ikke så enkelt, å påføre seg selv ØNSKET smerte, som ledd i en seksuell setting.Nytelsen/opphisselsen ligger i at andre påfører en smerten"

Hva med de som liker det ifm analsex? Men ærlig talt; liker man ikke analsex får man bare styre unna. Så enkelt er det.

Det kan se sånn ut, for det er en merkelig sak disse menneskene "kjemper" for.

Det å kjempe for andre menneskers seksuelle preferanser virker i hvert fall på meg noe søkt...

Søkt kan man trygt si det er. Jeg synes fotsex høres motbydelig ut, men jeg gidder ikke engasjere meg i debatter omkring det av den grunn, og jeg ønsker heller ikke å idiotforklare de som driver med det. Hver sine lyster sier nå jeg! :)

Søkt kan man trygt si det er. Jeg synes fotsex høres motbydelig ut, men jeg gidder ikke engasjere meg i debatter omkring det av den grunn, og jeg ønsker heller ikke å idiotforklare de som driver med det. Hver sine lyster sier nå jeg! :)

Helt korrekt!

Det er mye rart jeg ikke liker. F.eks. ville jeg (kanskje ikke ukjent på dol...) utført oralsex på en hårete jente. Likevel gidder jeg ikke å skrive innlegg om hvor syke de som gjør det - og til og med liker det - er.

Merkelig folk disse analmotstanderne.

Jeg flyr heller ikke rundt og starter folkeaksjoner mot diverse fetisher, eller annet som foregår i enkeltes privatliv.

"Joda, helt enig. Mann får prøve først.

Men kanskje det blir et problem i ettertid hvis mannen virkelig liker dette ?"

Forstår jeg deg korrekt mener du at en mann skal måtte få en annen mans pikk i ræva før han foreslår analsex med kjæresten sin?

Hehe, du må jo være født i en container.

Jeg kan være med på argumentet om en dildo i ræva, men med mindre jeg skal få lov til å kreve at dama skal slikke en annen jente før jeg slikker henne, så har du et aldri så lite problem med din påstand.

hehe (det skulle vært "MannEN får prøve først". )

Om man vil prøve med pikk eller dildo får være opp til en selv.

Nå har jeg av nyskjerrighet prøvd med dildo selv, og kan konkludere med at dårlig utført analsex vil bare gjøre vondt.

Det gjør neppe vondt ved oralsex om man gjør feil (hvis en ikke biter da...).

Annonse

hehe (det skulle vært "MannEN får prøve først". )

Om man vil prøve med pikk eller dildo får være opp til en selv.

Nå har jeg av nyskjerrighet prøvd med dildo selv, og kan konkludere med at dårlig utført analsex vil bare gjøre vondt.

Det gjør neppe vondt ved oralsex om man gjør feil (hvis en ikke biter da...).

"Om man vil prøve med pikk eller dildo får være opp til en selv."

Oki, det med dildo føler jeg er en helt ok deal, men personlig ville jeg uansett ikke hatt analsex med en jente som ikke ville ha det selv, ergo hadde vi aldri kommet til denne problemstillingen i utgangspunktet.

Jeg ville aldri "kjøpt" en mulighet til å rumpepule en jente ved selv å bruke dildo. Greit, vil ha bruke dildoen så skal hun få lov, men jeg vil ikke dytte noe i henne som hun ikke VIL at jeg skal dytte i henne.

"Nå har jeg av nyskjerrighet prøvd med dildo selv, og kan konkludere med at dårlig utført analsex vil bare gjøre vondt."

Selvsagt er det vondt om man gjør det feil. Derfor skal man ikke gjøre det feil.

Gjest soldier

Dette høres litt ut som "hvis jeg kan presse deg til noe vondt først, så kan du presse meg til noe vondt etterpå".

Vil man ikke ha analsex, så lar man det være. Vil man ha det, så har man det.

Det er vel kanskje ikke så dumt at gutten først finner ut om det er godt, før han ber ei ung jente om å få utføre analsex på henne?

Gjest Cinderella

Det er vel kanskje ikke så dumt at gutten først finner ut om det er godt, før han ber ei ung jente om å få utføre analsex på henne?

Finne ut om det er godt? Det finnes ikke noe fasitsvar på hva som er godt. Det som er godt for noen trenger ikke være godt for andre osv. Gutten finner ikke ut om analsex er godt for HENNE ved å prøve en dildo på SEG SELV.

Noen liker å ha en pikk/dildo i rumpa, andre liker det ikke. Om han liker det, er ikke det noen garanti for at hun vil like det, eller omvendt.

Men han vil sikkert skjønne at det er lurt å gå litt varsomt fram hvis han prøver en dildo på seg selv.

"Om man vil prøve med pikk eller dildo får være opp til en selv."

Oki, det med dildo føler jeg er en helt ok deal, men personlig ville jeg uansett ikke hatt analsex med en jente som ikke ville ha det selv, ergo hadde vi aldri kommet til denne problemstillingen i utgangspunktet.

Jeg ville aldri "kjøpt" en mulighet til å rumpepule en jente ved selv å bruke dildo. Greit, vil ha bruke dildoen så skal hun få lov, men jeg vil ikke dytte noe i henne som hun ikke VIL at jeg skal dytte i henne.

"Nå har jeg av nyskjerrighet prøvd med dildo selv, og kan konkludere med at dårlig utført analsex vil bare gjøre vondt."

Selvsagt er det vondt om man gjør det feil. Derfor skal man ikke gjøre det feil.

Enig... jeg så ikke den vinklingen selv.

For en utrolig god idè.

Jeg liker analsex og har brukt en vibrator på meg selv flere ganger. Min samboer har også gjort dette.

Hun liker ikke analsex selv, men etter din logikk kan jeg nå tvinge henne til dette da jeg har brukt en dildo på meg selv. Genialt.

Annonse

For en utrolig god idè.

Jeg liker analsex og har brukt en vibrator på meg selv flere ganger. Min samboer har også gjort dette.

Hun liker ikke analsex selv, men etter din logikk kan jeg nå tvinge henne til dette da jeg har brukt en dildo på meg selv. Genialt.

Selvfølgelig kan du ikke tvinge noen, og det vet du. Men du har bedre forutsetninger for å gjøre det noe mer vellykket for henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...