Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 14 av mitt andre svangerskap , og er begynt å få litt problemer med lekkasje f.eks. når jeg hoster og nyser . Var veldig lite flink til å trene bekkenbunnsmuskulaturen både i og etter mitt forrige svangerskap . Men nå må jeg virkelig , men føler at jeg ikke får det helt til . Kan jeg bruke såkalte vaginalkuler / vekter nå når jeg er gravid eller kan det være skadelig på noen måte ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13361-knipe%C3%B8velser-vaginalvekter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Du skall inte använda vaginalkulor eller vikter när du är gravid. Om du är osäker på om du kniper riktigt, kan du istället stoppa in en finger i slidan för att se om du kniper riktigt. Att läcka under graviditeten, är tyvärr inte ovanligt. Det är bra att du fortsätter med dagliga knipövningar. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...