Gå til innhold

Når Canesten og Pavryl (?) ikke hjelper

Anbefalte innlegg

For halvannen uke siden begynte jeg å klø litt ytterst i skjeden. Etter et samleie vare det overført til mannen min, og han fikk et slags hvitt belegg og mye kløe.

Hadde liggende en krem tilsvarende Canesten, bare en annen fabrikk. Vi smørte oss med den en uke, uten at det hjalp. Var på apoteket for fire dager siden, og fikk en ny soppkrem, tror den heter Pavryl. Her var det også med tre stikkpiller som jeg nå har tatt.

Mannen min er nå stort sett kvitt kløen, men på meg har det bare økt på! Ikke noe utslett eler belegg, men ganske rødt, og veldig kløe på sidene. Hva skal jeg gjøre?

Legger til at jeg er gravid i uke 30.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133651-n%C3%A5r-canesten-og-pavryl-ikke-hjelper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En legesjekk?

Ellers er det jo koke truser, ikke bruke truseinnlegg, forsøke å bare vaske med vann, dytte i stikkpiller med melkesyrebakterier osv. Smør også rompa når du smører med soppkrem. Ikke bruk trange bukser ..

Men jeg ville forhørt meg med legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...