Gjest Tashaa Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg og min samboer har kjennt hverandre i 7år og slutt 3 ganger. Er noen ganger små kranglig. Syns det er nå en plage omgåes med de jente på jobben på min egen alder som skal ha barn. Hører oxo fra andre skal ikke dere ha enda. Samboer er 32 er ikke klar enda fordi han mener jeg trenger ordne ting og tang o forholdet.Jeg er 29. Så vennepar av oss venter nå barn i feb har nesten ikke vært å besøkt dem. har ikke ork å sitte høre på andre snakke om barn-fødsel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133706-hva-er-riktig-tid-%C3%A5-f%C3%A5-barn-p%C3%A5-aldri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica 73 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei Når det er på tide å få barn er jo opp til hver enkelt par. Men de er viktig at dere blir enige begge to, vist ikke har jeg tro på at dette kan skade forholdet. Men man bør jo ville det fordi et barn krever utrolig mye, og vil oppta mye av din tid også. Det sies at fruktbarheten begynner å avta hos kvinner allerede i 35 årsalderen, men du har da leeenge igjen. Og fortvil ikke det er jo noen som fakstisk velger å få barn også når de er passert 40 årene. Syntes likevel det er viktig at dere snakker ut om det, og det ser ut til at din mann enda ikke er modent for et barn. Menn/gutter er noe senere utviklet enn det vi kvinner er. Har du spurt han om han noen gang kunne tenke seg et barn? og han må ikke glemme at de kan få barn hele livet, i motsetning til oss. Husker selv før jeg ble gravid med mine. Var deprimert, og utålmodig av å vente. Uansett hvor jeg ferdes så jeg gravide ikke bare på gaten, men i blader,aviser og på nyhetene overralt. Og holdt meg unna venner som var gravid. Helt grusomt, når du selv ønsker barn. Sannheten er at det ikke er fler gravide, men det er nok vi som legger mer merke til ettersom savnet blir større. vist han derimot ikke ønsker seg barn, så er han en av få og et unntak, men da bør du tenke deg godt om for om du vil leve samen med ham dersom.... Det er viktig å ta ham på alvor om det er det han gir utrykk for. Si hva du føler og hva du legger vekt på hos ham osv. Det tror jeg dere kommer langt med. LYKKE TIL! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133706-hva-er-riktig-tid-%C3%A5-f%C3%A5-barn-p%C3%A5-aldri/#findComment-825470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica 73 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kan det være noe i det at din samboer også er usikker på forholdet deres siden det har tatt slutt 3 ganger? Det mener jeg er en viktig forutsetning, at paret opplever at de har et stabilt forhold, selv om det aldri vil være garati for at forholdet skal vare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133706-hva-er-riktig-tid-%C3%A5-f%C3%A5-barn-p%C3%A5-aldri/#findComment-825480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 er nok et stort problem for dere at det har vært slutt tre ganger. er jo ikke så vanskelig å se at han ser for seg at det godt kan bli slutt på ny. og har dere da et barn sammen så kompliserer jo det alt. på den annen side er du begynt å komme i en alder der du ønsker barn, og ønsker et forhold som skal vare. derfor er du nødt å finne ut om det kommer til å bli dere to, om dere ser en fremtid sammen, med et felles barn som dere oppdrar sammen. det barnet fortjener at dere er helt sikre, og siden du nå nærmer deg tredve er du nødt til å finne ut av dette nå, før det blir for sent. om det aldri blir dere to og dere aldri kommer til å få barn, og du ønsker deg et barn mer enn et forhold med ham, så er du nødt å vite dette slik at du kan bryte med ham, og rekke å finne mannen i ditt liv og få barn med ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133706-hva-er-riktig-tid-%C3%A5-f%C3%A5-barn-p%C3%A5-aldri/#findComment-826109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.