luske Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Ja, så fikk jeg satt inn 2 egg i dag - fine var de visst. Så nå begynner den nervepirrende ruginga! Fikk tatt ut 8 egg på tirsdag, 4 ble befruktet og 2 var altså gode nok til innsetting. Dette blir spennende!! rugehilsen fra 0 Siter
Tavira Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Åå, så spennende!! Denne rugingen kan jo bli en smule nervepirrende... Kjenner til det... Jeg skal begynne på sprøytene i neste uke. Uttak blir i uke 7. Ønsker deg masse lykke til! Håper virkelig at det går i boks for dere!! 0 Siter
x-woman Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Åå, så spennende!! Denne rugingen kan jo bli en smule nervepirrende... Kjenner til det... Jeg skal begynne på sprøytene i neste uke. Uttak blir i uke 7. Ønsker deg masse lykke til! Håper virkelig at det går i boks for dere!! heisann så flott da. Nå er du i gang, men så gjenstår bare den største tolmodighetsprøven av de alle - ventetiden! Jeg skal til min andre UL i morgen, så håper jeg t det blir egguttak i neste uke 0 Siter
tillajo Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Det høres fint ut ! )) Da er det bare å ruge i vei. To uker er noen ganger forskrekkelig lenge, men den som venter på noe godt..... ja du vet ) Lykke til ! 0 Siter
jente721365380494 Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Hei luske! Krysser fingre for deg. Lykke til. Denne gang er det din tur. Klem fra 0 Siter
lilium Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 xxxxxxx'er alt jeg har for at denne gangen sitter de!!! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.