G401365380488 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei Er ei dame på 40 år som har slitt med diverse buksmerter og plager over lengre tid. For fire år sidan vart det funne endometriose på tarmen( via laproskopi) og eg vart behandla med p- sprøyter. Dei sterke magesykeanfalla som eg var så plaga med, vart betrakteleg mildare.Istaden fekk eg altså desse plagene med buken.I periodar har eg hatt sterke smerter som bl.a. bevegar seg rundt i buken.Kvalme,svimmelhet føl også med.Magen er stadig oppblåst. Ofte har eg fått smerter oppover i magen etter at eg har hatt avføring.Smertene i buken synest å vere verst rundt eggløysing. Då har eg også "press- smerter på venstre side av skjeden og i anus.Dessutan nedover lårene.Eg må også vere forsiktig med og ete i denne perioden, då smertene forverrar seg. Det er ikkje kva eg et, men at eg et som forverrar smertene.Eg kjenner elles stadig "noko" nede på venstre side. Dette uavhengig om eg har hatt avføring eller ikkje.Det kan vere der for ei periode og så forsvinne.Eg har vore heilt sjukmeld i periodar når eg ikkje har greidd dette meir og har kjent meg uttappa for krefter.Eg er framleis sjukmeld, men har greidd og gå ein god del opp i stilling.Eg har vore jamleg til kontrollar hos gynekolog og "det er ikkje noko å sjå på ultralyd". Har og vore igjennom mange tarmundersøkelsar ( Colonskopi, gastroskopi), seinast no i haust.Ikkje noko unormalt vart funne. Den same prosedyara m/ tarmundersøkingar var eg igjennom for fem år sidan, utan at det gav noko resultat!Etter undersøkelsen for fem år sidan sa legen at desse magesykeanfalla nok var angstanfall ! Dette protesterte eg på, då eg jo tydeleg kunne kjenne at det snørte seg saman i underlivet like før og under anfalla!!Eit år seinare vart det altså ved ein tilfeldighet funne endometriose på tarmen ! Gynekologane meinar framleis, til tross for dette funnet av endometriose, at det er mest sannsynleg at smertene/ plagene i buken, må vere dysfunksjonelle tarmar.Eg sjølv er overbevist om at plagene skuldast endometriose. Det meinar fastlegen også.Akkurat no kjenner eg meg litt betre. Smertene er ikkje så sterke. Eg har pressa meg veldig i høve til jobben min, på tross av sterke smerter. No har eg vore sjukmeld i over 1 år og slapper meir av. Kan dette ha innvirkning ? Eg går dessutan på antidepressiva og lurer på om det også kan mildne slike plager ? Eigentleg skal eg til kontroll att hos gynekologen, men eg trur han har "gløymt meg". Det kan kanskje vere like greitt, då det berre er nedbrytande å gå dit. Det er ein evig runddans som eg ikkje orkar lenger !! Kva tenker du om alt dette ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133765-frustrert-med-buksmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summergirl Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei. Jeg er en jente på 18 år, og jeg fikk påvist endometriose for to år siden. Venter nå på min 5 operasjon på grunn av plagene mine, men kjenner meg veldig godt igjen i plagene dine. Både jeg og moren min har undersøkt mye på dette, og det tyder på irritabel tykktarm. Dette er noe som ofte følger med endometriosen. Få tarmene dine undersøkt eller prøv med kosttilskudd for å roe ned tarmene i forhold til mat. Du kan også prøve med glutenfri mat eller en spesiell diett. Det fungerte bra for meg en stund. Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133765-frustrert-med-buksmerter/#findComment-826117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du kan ha endometriose mellom skjede og rectum, det man betegner ’rectovaginal endometriose’. Det kan ofte kjennes ved en grundig underlivsundersøkelse , men MR (magnetisk resonans) eller ultralyd fra rectum er de sikreste metoder. Rectovaginal endometriose er vanskelig/umulig å se ved laparoskopi og ved rectoskopi .Den type endometriose reagerer vanligvis ikke på hormonbehandling. Og uansett, så kommer plager ofte tilbake når man stopper med hormonbehandling (jeg går utfra at du har stoppet med det siden du snakker om eggløsning da all hormonbehandling for endometriose stopper eggløsning). Antidepressiva og mindre stress kan redusere all smerte. Jeg kan selvsagt ikke stille diagnose, men denne tilstand bør utelukkes. Rectovaginal endometriose må opereres bort, det må utføres på avdeling med spesialkompetanse. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133765-frustrert-med-buksmerter/#findComment-827849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summergirl Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Du kan ha endometriose mellom skjede og rectum, det man betegner ’rectovaginal endometriose’. Det kan ofte kjennes ved en grundig underlivsundersøkelse , men MR (magnetisk resonans) eller ultralyd fra rectum er de sikreste metoder. Rectovaginal endometriose er vanskelig/umulig å se ved laparoskopi og ved rectoskopi .Den type endometriose reagerer vanligvis ikke på hormonbehandling. Og uansett, så kommer plager ofte tilbake når man stopper med hormonbehandling (jeg går utfra at du har stoppet med det siden du snakker om eggløsning da all hormonbehandling for endometriose stopper eggløsning). Antidepressiva og mindre stress kan redusere all smerte. Jeg kan selvsagt ikke stille diagnose, men denne tilstand bør utelukkes. Rectovaginal endometriose må opereres bort, det må utføres på avdeling med spesialkompetanse. Vennlig hilsen Mette H Moen Hvis dette er tilfelle, så får jeg kanskje en løsning på mine plager også. Har enda ikke fått noe løsning på plagene, og viser ingenting hos gynekologen eller under laprascopiene...skal ta dette opp med gynekologen min. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133765-frustrert-med-buksmerter/#findComment-828765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilze Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hei. Jeg er en jente på 18 år, og jeg fikk påvist endometriose for to år siden. Venter nå på min 5 operasjon på grunn av plagene mine, men kjenner meg veldig godt igjen i plagene dine. Både jeg og moren min har undersøkt mye på dette, og det tyder på irritabel tykktarm. Dette er noe som ofte følger med endometriosen. Få tarmene dine undersøkt eller prøv med kosttilskudd for å roe ned tarmene i forhold til mat. Du kan også prøve med glutenfri mat eller en spesiell diett. Det fungerte bra for meg en stund. Lykke til videre! Hei! Endelig har jeg fått svar på hva mine plager kan være, men lurer på hvorfor du måtte ta 5 operasjoner? Kom symptomene stadig tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133765-frustrert-med-buksmerter/#findComment-914574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.