Gå til innhold

Har noen spm ang Nuva-ringen

Anbefalte innlegg

mimo1365380465

Etter å ha hatt en liten pause fra minipillene begynte jeg med Nuva-ring (p-ring) forrige mandag. Mensen varte i rundt 5 dager. Etter det har jeg hatt pyttelitt blødning slik at jeg har måttet bruke truseinnlegg (er vel spotting det kalles?)

Vel...i dag er det fredag og jeg er fortsatt ikke "ferdig"! Virker som det faktisk har blitt litt mer av den spottingen, omtrent som "nå er jeg helt på begynnelsen av mensen".

Og jeg begynner å lure på om denne ringen egentlig er noe for meg.

Skulle sjekke i går kveld at ringen ikke hadde falt ut (er litt redd for det) og da var det så vidt den var inne! Den har altså "falt" ned!

Blir jo kjempelett å ha sex da...Kommer jo til å være redd for at ringen skal bli med på vei "ut"....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133866-har-noen-spm-ang-nuva-ringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg småblødde de tre første ukene jeg brukte Nuva-ring. Som deg lurte jeg på om jeg hadde valgt feil, men tenkte at jeg ville prøve én ring til. Og etter de tre første ukene har det vært helt problemfritt! Jeg er kjempefornøyd med ringen, og for meg er det helt ideelt og ha et prevansjonsmiddel jeg ikke må huske på hver dag.

Småblødningene de første ukene var irriterende, men som sagt, det gikk over.

Min ring sklir også litt ned, men den har aldri falt ut. OM den er i veien når dere har sex, så kan du jo ta ringen ut i max tre timer, og så sette den inn igjen. Du kan oppbevare den i posen i mens (den har sånn lukkemekanisme). Og om ringen hadde falt ut mens dere har sex, så er det jo ikke noen katastrofe. Er jo bare å sette den på plass igjen.

Det tok litt tid før jeg sluttet å sjekke at den var på plass hver dag, men nå vet jeg at den ikke ramler ut.

Jeg har brukt ring i en uke nå (trionetta før) Har ikke blødd noe, sex går greit. MEN: Jeg har gått opp 1,5 kg...sukk...Og jeg er oppblåst i magen.. Jeg prøver ringen fordi jeg hadde så humørsvingninger, men nå må jeg velge mellom humør-vekt!

En venninne av meg opplevde at ringen fulgte med ut under sex, men den kan jo være ute i tre timer, så hvis det blir et problem for meg, tenkte jeg å bare legge den på vasken mens vi "holder på"!!

Jeg gir ringen en uke til..fortsetter jeg å gå opp blir det ut me'n!!

Jeg har brukt ring i en uke nå (trionetta før) Har ikke blødd noe, sex går greit. MEN: Jeg har gått opp 1,5 kg...sukk...Og jeg er oppblåst i magen.. Jeg prøver ringen fordi jeg hadde så humørsvingninger, men nå må jeg velge mellom humør-vekt!

En venninne av meg opplevde at ringen fulgte med ut under sex, men den kan jo være ute i tre timer, så hvis det blir et problem for meg, tenkte jeg å bare legge den på vasken mens vi "holder på"!!

Jeg gir ringen en uke til..fortsetter jeg å gå opp blir det ut me'n!!

Hvis du tar ringen ut for å ha sex, bør du legge den i posen den kom i. posen har sånn lukkemekanisme. Antar det er bakterier i vasken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...