Gå til innhold

Hva er store og hva er små pupper?

Anbefalte innlegg

Gjest litagod

Sett på en debatt lengre ned her om pippestørrelse. Mange sier at størrelsen ikke har så mye å bety at små kan væe like flott.

Kan noen definere litt hva de mener med store og hva de mener er små? Gjerne med eksempler fra kjendisverden..

Bare for å få avklart det en gang for alle liksom ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133868-hva-er-store-og-hva-er-sm%C3%A5-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kommer an på

Det kommer jo an på størrelsen på resten av damen.

En stor og kraftig dame vil ha "middels puppestørrelse", men hvis man plasserte disse puppene på en tynn dame, ville de blitt omtalt som store.

På en dame på 170 cm som har en BMI på rundt 20 -22, vil vel A/B-cup være liten, B/C cup være middels, C/D cup være stort og større cup enda større?

Ally-Celista er liten, Friends-damene middels, Pamela er veldig stor.

Noen liker store noen liker små, det er personen som skal se på som avgjør hva en selv tenner på.

Jeg for min del ser ikke på damer med store pupper, jeg vil ha de små, kansje ikke mikro små, men en sånn passe håndfull, tenker jo på at de i tillegg skal henge der livet ut.

Gjest litagod

Noen liker store noen liker små, det er personen som skal se på som avgjør hva en selv tenner på.

Jeg for min del ser ikke på damer med store pupper, jeg vil ha de små, kansje ikke mikro små, men en sånn passe håndfull, tenker jo på at de i tillegg skal henge der livet ut.

Jeg vet at folk foretrekker ulik str, men spm her var altså hva du vil kalle små og hva du kaller store, gjerne med eksempler i kjente personer..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...