Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Ville bare si at en lang og pinefull ventetid er over. Forrige gang tok det 4 år denne gangen litt over et halvt, men jeg testet POSITIVT i dag tidlig. Kan knapt tro det enda, men jeg kjenner det jo egentlig på kroppen også. Tisser hele tiden og puppene kan jeg nesten ikke komme borti uten at det gjør vondt.

Så da vet vi iallefall hva som er vårt problem. Egglederne mine klapper tydeligvis sammen og nekter å transportere noe gjennom. Etter å ha fått "blåst" dem opp har jeg blitt gravid i første forsøk to ganger.

Nå blir det noen spennende uker og måneder fremover. Håper bebisen klorer seg fast derinne og ikke kommer ut før i oktober.

Til alle som prøver: Masse lykke til måtte alle få oppleve den følelsen det er å stå med positiv test i hånda!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133930-det-virket-denne-gangen-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må få være den første til å gratulerer deg. Det er veldig kjekt å høre at det faktisk går an å bli gravsid når man er midt oppi det selv. Jeg skal ha uttak i neste uke og har begynt å glede meg selv om jeg vet at det gjør vondt. Sjansen er nok større for meg denne gang. Min pessimisme har nok snudd litt nå og derfor er det så godt å høre slike historier som du kommer med i dag.

Jeg skal krysse fingrene for at bebisen klorer seg fast og at det kommer et fantastisk menneske til verden i oktober.

*tvi,tvi*

Må få være den første til å gratulerer deg. Det er veldig kjekt å høre at det faktisk går an å bli gravsid når man er midt oppi det selv. Jeg skal ha uttak i neste uke og har begynt å glede meg selv om jeg vet at det gjør vondt. Sjansen er nok større for meg denne gang. Min pessimisme har nok snudd litt nå og derfor er det så godt å høre slike historier som du kommer med i dag.

Jeg skal krysse fingrene for at bebisen klorer seg fast og at det kommer et fantastisk menneske til verden i oktober.

*tvi,tvi*

Skal krysse fingrene masse for deg!!!

Som sagt det er en helt utrolig følelse når man står og ser på testen som blir positiv. Håper det er deg om noen små uker!!

Klem fra

GRATULERER!!!

Kjemåekjekt med slike glad-nyheter. Er midt oppe i 3. søskenforsøk selv og ska teste om 12 dager. Hva vil det si å få blåst opp egglederne - lurer nemlig på om det er der problemet mitt også ligger (fant ingenting på laparaskopi, men refleksologen sier jeg har lite bevegelser til å frakte egg gjennom egglederne....) Hvor gjorde du det og hvordan?

Lykke til videre!

klem fra

GRATULERER!!!

Kjemåekjekt med slike glad-nyheter. Er midt oppe i 3. søskenforsøk selv og ska teste om 12 dager. Hva vil det si å få blåst opp egglederne - lurer nemlig på om det er der problemet mitt også ligger (fant ingenting på laparaskopi, men refleksologen sier jeg har lite bevegelser til å frakte egg gjennom egglederne....) Hvor gjorde du det og hvordan?

Lykke til videre!

klem fra

Hei!

Jeg gjorde det hos dr. Sørdal i Tr.Heim.

Egentlig gjort på et kvarter hele greia. De setter inn en ballong og et kateter opp forbi ballongen. Så blåser de opp ballongen i livmora (mottrykk så ikke væsken renner ut igjen). Deretter satte de opp saltvann ristet opp med luft i eggledne. Dvs de måtte presse på litt før de åpnet seg. Jeg har gjort dette ved begge mine graviditeter og har blitt gravid i første forsøk etterpå. Første gangen gjorde de j.... vondt. Andre gangen fikk jeg valium og da gikk det helt greit.

Noen gynekologer er dkeptiske til denne metoden fordi de mener det innebærer en økt infeksjonsfare osv. Men laparaskopi må etter min mening være verre eller er jeg helt borte i natta nå?

Lykke til med forsøk iallfall!

Annonse

thuva1365380402

Gratulerer så mye. Så flott at det funker for noen. Selv ga vi opp etter 2 inseminasjoner og et IVF-forsøk. Så kom endringen så man måtte betale alt selv (fra 2002), så da måtte vi ta et valg. Enten gå videre med flere forsøk, eller å adoptere. Vi valgte adopsjon, og ble foreldre i fjor sommer til en liten gutt fra Sør-Korea som da var 3,5 mnd ved henting.

Uansett om man blir gravid eller adoptere blir man like glad i barna når de kommer.

Lykke til videre i graviditeten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...