Gå til innhold

Orgasme i søvne(kvinne)

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpis

Jeg våkner ofte om morgenen av at jeg har eller akkurat har hatt orgamse. kan heller ikke huske å ha stimulert meg selv. Er det flere som har opplevd det. Synes det er litt rart..Jeg drømmer også ofte om sex med andre kvinner, noe som bekymrer meg.Jeg har en kjæreste og tenner på han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133937-orgasme-i-s%C3%B8vnekvinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt. Dette er kroppens måte å sørge for å holde seksualfunskjonen ved like. Når vi drømmer, uansett hva vi drømmer om så vil kjønnsorganet reagere som om man er kåt.

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over at du drømmer om kvinner. I drømme så kan alt skje og noen ganger drømmer en om ting som en i våken tilstand syns er tabu eller perverst. Det er ikke noe å skamme seg over. Du kan ikke noe for det.

Hvis det er plagsomme drømmer som gjentar seg så kan det kanskje hjelpe å analysere drømmene litt for seg selv og tenke over om det er noe som plager en og prøve å gjøre noe med det. Kanskje kan det være til hjelp å skrive dagbok om livet sitt eller om drømmene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...