Gå til innhold

Kjærlighets dilemma!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et lite kjærlighets spm. eller dilemma.

Jeg har har (hadde) vært sammen med ei jente i nesten to år. Men i sommer ble det slutt. Og siden den tid har vi vær litt på/av. Men i det siste så har vi vært mye sammen. Men så har jeg også vært i en del kontakt med beste-venninnen hennes. Og i de siste ukene har vi snakket mye over telefonen, og i går var vi ute på en "hemmelig" date. Dette gikk da kjempefint! Og jeg har vel også over de siste ukene blit mere og mere forelsket i henne, og henne i meg.

Men det som er problematisk er at: Jeg var sammen med "KARINA" og beste vennen til broren til "KARINA" er sammen med hun jeg er forelsket i, og som er forelsket i meg..!

Jeg er jo fortsatt VELDIG glad i eksen min, og jeg har jo ikke så store moralske strekkmerker at jeg ikke syntes dette er helt feil,

HVA SKAL JEG GJØRE???

Men er ikke; følelser, Følelser.???

Ble kanskje et litt komplisert spm og et teit et men..

M.V.H

en som bryr seg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133952-kj%C3%A6rlighets-dilemma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke spørsmålet som er komplisert, det er nok heller det å rote seg inn i et kjærlighetsforhold til denne venninnen som vil gjøre det hele veldig komplisert, ditt liv vil bli komplisert.

Du vil miste kontakt med eksen din, det vil aldri kunne bli dere to, og dere vil ikke være venner. Hun vil miste sin beste venninne, og kanskje også komme i konflikt med sin bror. Ikke spesielt heldig.

Du må finne ut hvor dypt disse følelsene stikker, og hvor mye du er villig til å ofre. Det er en stor sjanse for at dette er ekstra spennende nettopp fordi det er "forbudt". Og at dere har funnet hverandre fordi dere var tilgjengelige.

Det smarteste hadde nok vært å holde seg unna. Oppsøke nye miljøer, begynne å aktivisere seg, få seg nye venner og gå på fester med ukjente fremtidige venner. Bryte kontakten med eks og venninne. Og så tar du tiden til hjelp.

Har du fortsatt disse følelsene etter en god tid, etter å ha vært der ute i verden og sett deg om og vært på date. Så må du vurdere det på nytt.

Men jeg tror ikke du ønsker deg et så komplisert liv, og så mye intriger som dette vil føre til, og ikke hun heller. Dessuten er jeg ikke sikker på at du er helt over eksen din, og at disse følelsene er med på å styre dette. En slags "hevn", eller en måte å vise at du har gått videre på, at det aldri blir dere to. Nei, det tror jeg ikke er den beste måten å gjøre det på.

Lykke til, håper du finner ut av dette.

sniper1365380612

Ja dilemma er nok et dekkende ord... Jeg er delvis enig med snilen, og det er lurt å helle litt kaldt vann i blodet. Du kan ikke blir sammen med hun i den nærmeste tiden. I såfall ofrer du venner og lager bråk i "leiren".

Klarer du å kjølne følelsene litt så synes jeg ikke du skal koble ut, finne nye venner og et nytt miljø. Der er jeg uenig med snilen. Det er jo ikke noe problem nå, fordi det er jo ingen andre som vet om dilemmaet(eller?). Uansett så tenk deg godt om før du bestemmer deg, for det du som vet best.

Gjest nikita25

For all del ikke gjør det.Du ødelegger så mye.Har vært gjennom at x``n ble sammens med venninda mi.Er x``n glad i deg enda,så ville jeg nok pent ventet og sett hva som skjedde.Tror nok du taper på det i det lange drag.Er dere helt ferdig med hverandre da? Uansett synes jeg du skulle finne noen andre en hennes venninde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...