Gå til innhold

penis, psyken, plagen

Anbefalte innlegg

medisinmannen

Penis. Min lille plage.Knappe 15 cm lang.

Kjæresten liker den, men jeg gjør det ikke.

Hun sier den er mer en stor nok, men jeg klarer ikke å overbevise meg selv!

Tenker ofte på det. Blir gal!

Nå er også utholdenheten minsket til maks ett, kanskje to minutt på en god dag.

Sex er ikke gøy, tenker bare på at jeg må stoppe før jeg kommer og ta en pause før jeg fortsetter.

MÅ tilfredstille kjæresten.

Hele akten blir nesten som en tung jobb. Selvfølgelig holder jeg aldri mål.Har Ofte dårlig samvittighet etter akten.

sint på meg selv. Hvorfor kunne jeg ikke bare holdt ut litt lenger!?

sex kan vel umulig være godt for jenta mi når jeg hele tiden må avbryte penetreringen for å forhindre sæduttømming.

Kjæresten klager aldri. Behandler meg fint. Er tålmodig. Vi snakker om alt, trygt og trofast. Men allikevel har jeg havnet i denne dårlige sirkelen.

HVORDAN SKAL JEG SLUTTE Å BEKYMRE MEG? ? ?

En 20 år gammel gutt som har vert lenge i forholdet til kjæresten. Tenker ofte på størrelsen og utholdenheten min :o(

Det er meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133958-penis-psyken-plagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 cm? Det er da over gjennomsnittet! Iallfall ikke under! Helt perfekt lengde spør du meg! Og jeg vedder på en av grunnene til at du holder kort, er at du bekymrer deg over alt dette.

Men, det første trikset er jo å onanere før du har samleie. Da skal man visst holde lenger gang nummer to.

Ellers så ville jeg bare kommet jeg, om jeg var deg. Så varer det noen minutter da, hva så? Du kan jo tilfredstille henne på så mange andre måter. Gi henne en orgasme før samleie, så er det ikke så viktig for henne med et langt samleie vil jeg tippe.

Og om du hadde begynt å slappe av og kose deg med dette, ikke bekymre deg for om kjæresten din ble tilfredstilt. Det er jo ikke bare ditt ansvar vet du. Hun må gjøre sitt for å bli tilfredstilt selv hun også.

Kanskje funker det å prøve noen andre stillinger også? Noen gutter holder lenger når det er jenta som har kontroll, når hun rir ham, eller er det omvendt for deg?

Lek og kos deg iallfall, og gi det øvelse og tid. Det haster da ikke så fælt å få til det "perfekte" samleie?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133958-penis-psyken-plagen/#findComment-827798
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

15 cm = perfekt størrelse!

2 min = litt for kort samleie

Sistnevnte vil nok ordne seg med tiden, det er visst et vanlig problem blant unge menn. Men det finnes jo andre måter å tilfredsstille en dame på enn ved samleie.

Det virker som om damen din er fornøyd, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133958-penis-psyken-plagen/#findComment-829135
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...