Gå til innhold

møte en kjæreste

Gjest det_var_den_varme_følelsen_igjen_da

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor møtte dere kjærestene deres? Har gitt litt opp å finne en kjæreste på byen. Møter jenter der, men det blir stort sett med det. Er ikke desperat, men nå savner jeg deg å ha kjæreste igjen. Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133987-m%C3%B8te-en-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro det aller beste er å møte en kjæreste på fest med venner. En fest der du har sjansen for å møte ikke bare dine venners venner, men også vennnene deres igjen. Og det er der du har sjansen til å møte en kjæreste tror jeg. På fest er det god stemning, og man føler seg også i trygge omgivelser med venner og bekjente rundt seg, og dermed tør man ta kontakt med de man ikke har møtt tidligere.

Arranger en fest vil jeg foreslå. En venners-venners-fest. Alle som kommer tar med seg en venn. Så bør det da være god sjanse for å møte noen søte jenter. (Og det aller beste er at du ikke behøver å "score" på første møte. Siden det er mennesker som kjenner de i omgangskretsen din, er sjansen stor for at dere møtes igjen!)

fuji1365380447

Jeg møtte kjæresten min på nettet - på SprayDate.

Jeg var lei av at jeg ikke møtte noen nye mennesker, og jeg liker ikke å gå ut på byen for å sjekke. Så for meg var nettet en perfekt løsning:

Man har i allefall muligheten til å "sortere" litt før man går ut på date... Men, hver sin smak - noen syntes at det er skummelt å gå på date med fremmede menn. Jeg derimot, syntes at det er vel så skummelt å bli med fremmede menn hjem fra byen....

Jeg møtte kjæresten min på nettet - på SprayDate.

Jeg var lei av at jeg ikke møtte noen nye mennesker, og jeg liker ikke å gå ut på byen for å sjekke. Så for meg var nettet en perfekt løsning:

Man har i allefall muligheten til å "sortere" litt før man går ut på date... Men, hver sin smak - noen syntes at det er skummelt å gå på date med fremmede menn. Jeg derimot, syntes at det er vel så skummelt å bli med fremmede menn hjem fra byen....

Funka det for deg? Hadde egentlig ikke noen tro på nettet når man ville møte en ny kjæreste. Det er muligens lettere for en jente å møte gutter på nettet enn motsatt. Men det er jo verdt et forsøk! Har også tro på en venners venners fest, så da kan det hende det dukker opp noen søte jenter etterhvert! :)

Annonse

Fest med venner er bra, hyttetur med venner og venners venner er supert. Med badstu, boblebad og peis. Kan lett bli romantisk - og ikke kan jenta stikke av så lett heller ;-)

he he.. bra tips! Men tror nok neppe hun vil stikke av om hun ser meg kun iført en sexy badebukse heller.... ;)

Gjest lis@bet

he he.. bra tips! Men tror nok neppe hun vil stikke av om hun ser meg kun iført en sexy badebukse heller.... ;)

Nei, bare du holder deg unna snøbading så. :-)

Det er den store manndomsprøven på våre hytteturer; Først badstu med øl der gutta blir varme og svette og røde som hummer, så ut og base og rulle seg i snøen, før de hopper i boblebadet. Slike staute gutter vil gamle Norge ha.. :-)

Jeg møtte mannen min på nachspiel i studietiden. Vi var skikkelig fulle, jeg ble med ham hjem - og så var vi i gang.

Trodde egentlig det var en ONS, men de utartet seg til "more-nights-stand", og deretter kom følelsene.

Så da ble vi sammen. Og etterhvert gift.

Jeg møtte mannen min på nachspiel i studietiden. Vi var skikkelig fulle, jeg ble med ham hjem - og så var vi i gang.

Trodde egentlig det var en ONS, men de utartet seg til "more-nights-stand", og deretter kom følelsene.

Så da ble vi sammen. Og etterhvert gift.

Så bra!

Hyggelig å høre hvordan dere møttes, og hvor bra det gikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...