Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg er ei jente på 24 som har begynt på p pillen marvelon for 1 månded siden..da jeg begynte på pillen på første mes dag.. hadde veldig liten blødning den mådeden.. og har nesten ikke blødning denne perioden..

har tidligere alltid hatt "normal" blødning.. nå kan jeg ha en ob.. i et døgn om jeg hvil.. så lite blør jeg..

kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134005-bl%C3%B8r-mindre-enn-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

P-piller gir deg jo kun en "menstruasjonslignende blødning", altså ingen virkelig menstruasjon. Derfor er det jo ikke så unaturlig at du får annerledes blødning enn uten hormonene. Og kroppen varierer jo veldig på de ulike p-pillemerkene, noen begynner å blø veldig mye, andre veldig lite. Høres jo deilig ut å slippe mens nesten da!

Nå kan jo ikke jeg si garantert at du ikke er gravid, spesielt ikke siden du har brukt pillene så kort. Derfor ville jeg nok tatt en test for å være helt sikker om jeg var deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...