Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hej!

Jeg er en 43 årig mand, der tiltrækkes og føler mig

voldsomt ophidset af silketørklæder, især dyre såsom Hermes, Gucci, Dior ol. Har en ret stor samling, omkring

500!

Har benyttet dem i forbindelse med masturbation siden jeg

var 15.

Har kendt min kone i omkring 5 år, men aldrig fortalt

hende om det.

Har ofte en grad af erektionsproblem når jeg er sammen med

hende, men aldrig når jeg benytter tørklæderne. Så er jeg ligeså "sten"hård som da jeg var teenager.

Hun er smuk og sensuel.

Jeg har ofte fantasier om at benytte tørklæderne sammen

med hende, hun ligger på et par stykker når vi elsker, har et par stykker på, blide bindelege osv.

Jeg har overvejet at fortælle hende om min "last" men er

ærlig talt nervøs for hendes reaktin.

Hvordan ville I reagere hvis i blev præsenteret for den

idé?

OBS! Der er intet religiøst i det!

Fortsetter under...

Syns det hørtes ganske ufarlig ut. Tror ikke jeg hadde tent spesielt på det, men siden han hadde likt det ville jeg sikkert vært med på leken. (Om jeg var i hennes situasjon)

Hvis du ikke tar deg selv for høytidelig og er en mann som kan le litt av deg selv så tror jeg du trygt kan ta det opp med din kvinne. Spesielt om dere har et godt forhold og kan snakke om sex og fantasier.

Du trenger jo ikke fortelle om hvor lenge du har hatt denne fantasien, og at du har masturbert med silketørkler siden du var femten om du ikke har lyst.

Det holder jo lenge å fortelle om fantasien, eller bare overraske henne med nye laken, eller noen tørkler. Men har du virkelig så mange tørkler uten at hun vet om det? Og har du aldri gitt noen i gave til henne?

Start i det små du. Å binde henne med et tørkle eksempel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...