Gå til innhold

Blødning to dager etter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke Jomfru

Har slitt litt med å få tilbake mensen etter p-sprøyte. Er ikke vant til å ha små blødninger og er livredd for å bli gravid, så jeg lurer litt...

Har ikke hatt mest sex det siste året, men "slo til" for et par dager siden, med hopp-av metoden. (Tåler verken p-piller, spiral, eller p-sprøyte, kondomer var ikke å oppdrive for å ha en bitteliten unnskyldning).

To-tre dager etterpå fikk jeg litt blod i utfloden og lurer nå på:

Er ikke det vanlig når egget fester seg ved befruktning??

Eller kan det være mensen som kommer tilbake, eller kan det rett og slett bare være litt blod pga. selve samleiet??

Kan jeg ha blitt gravid NÅ IGJEN? Eller kan jeg slappe av en god stund til...?

Hjelp til hurtig svar, please?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13402-bl%C3%B8dning-to-dager-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är omöjligt att veta varför du fick en liten blödning 2 dagar efter samlaget. Kanske är det mensen som håller på att komma tillbaka. Det värkar ju som den inte har kommit i gång än efter p-sprutorna. Chansen till att du nu skulle var gravid, bedömmer jag som mycket liten. För att vara på den säkra sidan skall du ta ett graviditetstest om några veckor. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...