Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 17 år, og har hatt sex med et antall jenter, og lurer på om jeg har fått kjønnssykdommer

Jeg har ingen symptomer på det slik jeg ser det, men er redd for det alikevel.

Jeg har noen bittesmå prikker på penishodet, men det klør ikke eller noen ting, og ingen jeg har hatt sex med klager over noe i ettertid.

Jeg er for flau til å gå til legen med noe sånt noe, hva kan jeg gjøre?

Hilsen fortvilet gutt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134052-har-jeg-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du dra på Olafiaklinikken. Der kan du helt gratis få teste deg for om du har fått kjønnsykdommer. Alt du må gjøre er å svare på et spørreskjema, og sette deg og vente i kø. De sjekker dette hver dag, og synes ikke det er noe flaut.

Men hvorfor har du hatt sex uten kondom? Er du ikke redd jentene skal bli gravide, og er det først nå du har kommet på at du kanskje kan få sykdommer? Godt at du endelig har våknet opp da! Gå og ta noen tester du, så er du sikker!

(Helsestasjon for ungdom er at annet sted du kan dra, om du ikke bor i nærheten av oslo.)

Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du dra på Olafiaklinikken. Der kan du helt gratis få teste deg for om du har fått kjønnsykdommer. Alt du må gjøre er å svare på et spørreskjema, og sette deg og vente i kø. De sjekker dette hver dag, og synes ikke det er noe flaut.

Men hvorfor har du hatt sex uten kondom? Er du ikke redd jentene skal bli gravide, og er det først nå du har kommet på at du kanskje kan få sykdommer? Godt at du endelig har våknet opp da! Gå og ta noen tester du, så er du sikker!

(Helsestasjon for ungdom er at annet sted du kan dra, om du ikke bor i nærheten av oslo.)

Helsestasjon for ungdom er en fin plass, både for gutter og jenter. Der får du testet deg helt gratis. Ofte blir chlamydiatester tatt med urinprøve der.

Du skal iallefall ikke være flau.

Men ett fremtidig råd: BRUK KONDOM. En ting er kjønnsykdom og at jenter kan bli gravide. Har du tenkt på alvorligere sykdommer som hepatitt og hiv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...