Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 29 år som har slitt med svie og smerter i underlivet siden 15.desember.

Jeg studerer i Oslo og testet positivt på urinveisinfeksjon 15 desember ( dette var med slike sticks..) jeg fikk en 3 dagers kur med Trimetoprim, den hadde ingen effekt.

De som tok prøven sa de skulle sende den til dyrking på Ullevål, men da jeg ringte for å få vite hvilken bakterie det var ( slik at jeg kunne få riktig antibiotika type) visste det seg at de ikke hadde sendt den til dyrking allikevel!

Jeg hadde nå reist hjem på juleferie og fikk så Selexcid av legen på hjemstedet. Den hjalp heller ikke så jeg sluttet med den etter en to-tre dager å begynte så på Furadantin.