Gå til innhold

Suprecure på apoteket

Anbefalte innlegg

ankis1365380566

I dag skulle jeg hente suprecure 100 d x1 som det stod på resepten, men apoteket nektet å selge meg det. De solgte kun 2 pakninger nemlig. Har dere opplevd dette ? Jeg lurer på om apoteket har lov til å levere ut dobbel dose av det som legen har foreskrevet.... Og dobbelt så dyrt ble det jo og.

Men - hva sier dere ? Skal jeg klage ?

Takker for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134258-suprecure-p%C3%A5-apoteket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan Ankis! :o)

Hvis du er til behandling ved Riksen kan du få delt pakken, dvs kun ta ut en flaske om det er det du mener! Ellers kan du spørre sjefen ved et annet apotek og høre om de er hyggeligere der. Er kjipt å kjøpe mer medisin enn en trenger, og fatter ikke hvorfor det skal være så store doser i pakkene med nesespray når de fleste av oss aldri greier bruke det opp = penger ut av vinduet (og til slutt ut av statens vindu...!) samtidig som det ikke akkurat er særlig heldig å til slutt måtte kaste mht miljøet også....ikke bare pengeboka!

Lykke til!

Opplevde det samme, fikk to flasker, men ble ikke ferdig med den ene engang på forsøket. De på apoteket syntest også det var meningsløst, men kunne ikke selge halvparten, for da ble de sittende igjen med et uselgbart produkt.

Men jeg trøster meg med at nå slipper jeg å kjøpe suprecur på neste forsøk. Jeg gav beskjed på klinikken om at jeg hadde rikelig, så de skippet den på resepten...

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...