Gjest eljo Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei og takk for trøstens ord :-) Tillajo: Nå har vi hostet og pratet oss gjennom helgen, og konklusjonen blir at vi ikke klarer å slutte ennå... Vi føler at vi har et sunt forhold til forsøkene, det står på en kort tid, og så koser vi oss med sønnen vår i all den andre tiden (og jobber litt da ;-). Det tar ikke all vår oppmerksomhet og vi føler at vi ikke blir helt utslitt. Så nå tenker vi på Maigaard, kanskje de kan hjelpe eggene litt på vei ved å hatche litt... selv om det jo ikke er bevist noen effekt. Vi satser på å reise til Danmark i juni, etter en lang pause med litt annet fokus, og med litt trim og sunt kosthold i mellomtiden. Vi er vel gale. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134270-gir-ikke-opp-likevel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Godt å høre at dere ser fremover, og at dere har et såpass avslappet forhold til forsøkene. Det hjelper veldig mye med disse småtassene som tar oppmerksomheten bort fra behandlingen ) Jeg har stor tro på at det hjelper med litt sunn livsstil før og under forsøk, og juni i Århus er jo kjempekoselig. Maigaardklinikken er, som du sikkert har registrert, varmt anbefalt av alle oss som har vært der - både ut fra det faglige og det menneskelige. Det er noen her som har "forsket" på om problemer med å lage nr. 2 kan skyldes infeksjon i livmoren. Vet ikke om du har fulgt med på dette, men en lege i USA mente at dersom man hadde gått lenge over termin med nr. 1, kunne det skyldes infeksjon i livmoren. Infeksjonen kunne gi problemer med å lage nr. 2. Nå husker jeg ikke om du gikk over termin forrige gang......? Dere får i alle fall kose dere sammen frem til det blir aktuelt med nytt forsøk. Så håper jeg dere snart får en liten kamerat til gullklumpen deres. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134270-gir-ikke-opp-likevel/#findComment-830604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.