Melody Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Etter å ha lest alle innleggene til halogen og dere som svarte,lurer jeg på om noen av dere der ute kan komme med middagstips?Hva spiser dere til middag i uka for å holde ett riktig kosthold? Prøver det jeg kan for å gi barna mine ett riktig kosthold,noe som jeg syns er viktig,ikke bare nå,men også senere i livet. Av og til kan det skli ut litt,men jeg har ikke dårlig samvittighet av den grunn. Håper noen av dere der ute har noe middagstips dere kan komme med! Mvh.Melody 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Det var litt av et forum å spørre om dette på. Jeg putter maten inn i munn både på meg selv og ungene, men jeg vet jo ikke hva dere andre gjør? Kanskje derfor ungene blir underernært? ("¤*¤") 0 Siter
serendipity Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Hos oss er jeg nøye på det meste borsett fra kjeks, som han får tre-fire av til barne-tv, eller en eske med rosiner, hender også han får noe annet godt. Men til middag spiser han "alt", og det samme med frokost og lunsj. Middager som vi har er; -kjøttkaker m/brun saus., kålstuing og poter. - fiskepudding m/ hvit saus, gulrøtter og poteter. -wok ialle varianter, m/kylling, svin, nudler eller ris. - Pasta m/laks og broccoli og aspares. - Røkt kolje m/rotgrønnsaker og poteter. - koteletter m/blomkål, brokkoli, (evt. surkål) poteter og saus,. - lapskaus - spaghetti og kjøttdeig. - Fiskegrateng - pannekakaer og spinatsuppe m/egg. - pitabrød m/ost og skinke og salat og dressing. - Kyllingfilèt m/ris og salat, evt. bernaise eller annen saus. - Fiskesuppe m/brød - Pølse m/potetmos (den MÅ være hjemmelaget, jeg liker ikke sånn pose). - Fiskegryte - Omelett m/ost og skinke, salat og brød - Medisterpøler m/kokt kål, brun saus og poteter. - Taco (fortrinnsvis på lørdag) - Risengrynsgrøt - Gryterett m/div. tilbehør. - Ovnsbakt ørret m/sandefjordsmør, agurksalt, gulrøtter og poteter (søndagsmiddag). - Skalldyrsalat lun eller kald 0 Siter
Melody Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Det var litt av et forum å spørre om dette på. Jeg putter maten inn i munn både på meg selv og ungene, men jeg vet jo ikke hva dere andre gjør? Kanskje derfor ungene blir underernært? ("¤*¤") Sorry,det ble lagt inn på feil forum! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.