Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min baby har vært veldig aktiv siste ukene, og snudd seg opp og ned... men nå sist jeg var til lege, mente han plutselig at hodet var "så godt som festet".

Jeg trodde jeg skulle kunne "føle" at hodet festet seg, men det føles akkurat som før (ingen "kokosnøtt mellom beina"). Kanskje LITT lettere å puste?

Har også hørt at babyene ofte beveger seg mindre etter at hodet er festet. Hos meg sparker det kjempemye...

Kan jeg virkelig slappe av og stole på at hodet er festet? Eller kan det ha vippet opp fra bekkenet igjen???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13432-kjenner-jeg-noe-n%C3%A5r-hodet-fester-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med Lavrans så merket jeg godt når han skled ned i bekkenet, men han var ikke helt festet før etter at vannet hadde gått. Tiril festet seg tidlig, men hun rørte seg kjempemye fordet, hun kunne ligge med beina til venstre og ryggen mot høyre hos jordmor for så å ligge motsatt vei hos lege et par dager etter. Denne kokosnøtten mellom beina har jeg heller aldri merket noe til, men det ble litt lettere å puste.

Åsa Prebensen, Jordmor

Om din doktor har kjännt riktigt, så kan ett huvud som är festet, inte bli rörligt igen. Det är inte alla som märker att barnet har lagt sig "riktigt". Jag tror att du kan stole på vad din doktor har kjännt och inte vara orolig för att barnet nu skall snu sig. Lycka till!

Åsa Prebensen, Jordmor

Om din doktor har kjännt riktigt, så kan ett huvud som är festet, inte bli rörligt igen. Det är inte alla som märker att barnet har lagt sig "riktigt". Jag tror att du kan stole på vad din doktor har kjännt och inte vara orolig för att barnet nu skall snu sig. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...