Gjest nikita25 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som har gått videre med kjæresten etter utroskap? Noen som har noen gode råd og gi meg...som kanskje har vært gjennom noe lignendes.Synes jeg har taklet dette bra,men noen dager er grusomme.Det har gått ett år siden,så jeg har fått det litt på avstand.Det som egentlig er ille er vel at det var med en såkalt venninde av meg.Har kuttet kontakten helt der,men jeg er så heldig å ha datteren min i barnehagen der hun jobber.Ser henne hver dag og det er da jeg sliter.Og om ikke det er nok så har vi felles venner.Føler jeg ikke kan gå ut døra uten og se ho eller høre om ho.For å nevne det har det også vært slutt mellom meg og mannen før dette skjedde og de var sammens et par måneders tid før vi ble sammen igjen.Ja han valgte meg fremfor henne,men var utro etter noen uker.Han har ingen kontakt med henne så vidt jeg vet idag.Har litt vanseligheter for å stole fullt ut på han. Noen gode forslag.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134320-%C3%A5-g%C3%A5-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dette var nå min mening Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Trist å høre at du har opplevd at mannen din var utro mot deg. Det er vondt. Forstår godt at du sliter med å se henne så ofte. Hva med å bytte barnehage for barnet ditt? Da slipper du i alle fall å treffe henne hver eneste dag. Siden dere har flere felles venner, ville det nok vært godt for deg å finne noen flere å gå sammen med som ikke minner deg om henne eller snakker om henne. Hva med å begynne med trening sammen med en hyggelig kollega, en nabo, eller en fra mammagruppen (hvis du gikk i en slik da du fikk barn). Eller ta kontakt med en tidligere venn, studiekamerat eller kollega som du ikke har sett på noen år? Eller begynne på kurs i noe du synes ser litt artig ut? Som du egentlig ikke har våget før? Angående mannen din, deg og forholdet deres er det en utfordring å håndtere utroskap som har vært. Det vil være vonde dager inni mellom. Kanskje drømmer du om dem. Eller du tenker på noe spesielt du vet de har gjort sammen. Eller på noe han har sagt til deg for å dekke over hva han egentlig gjorde. Det er vanskelig å tenke på. Spesielt hvis man tar frem gamle "vodter" og pusser dem. Men, for å komme videre må man ha bearbeidet det slik at det kan legges bort. Hva med å skrive om det som plager deg i en dagbok? Samt å endre det som er mulig å endre slik at du ikke må forholde deg til henne hver eneste dag? Håper du får noen gode råd som du kan ha nytte av her - eller av noen andre i tråden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134320-%C3%A5-g%C3%A5-videre/#findComment-830749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.