Gå til innhold

Stank! Det var dråpen

Anbefalte innlegg

Gjest stinky boyfriend

Jeg synes vi har for sjelden sex, kanskje en gang i uka. Jeg føler ikke jeg tenner på han mer, men kan bli kåt av en sexy mann på tv. Synes han er for rett på sak. Får for lite forspill, og når han først setter i gang er det slutt på max fem minutter. Så går han og dusjer. Sjelden jeg får orgasme. I går klagde jeg over at jeg fikk lite sex på fleip, klådde litt her og der og vi begge kom i stemning. Han sto bak meg og vi hadde begge tatt av oss, så kjenner jeg det verste stanken fra han! Lukta gammal fisk, eller noe annet råttent! Jeg fikk helt noia og sa neitakk.

Han gikk å vaska seg, men hjalp ikke for jeg var allerede kvalm og mistet all lyst! Dette hjelper ikke på sexgnisten, hender han ikke lukter godt der nede. Han dusjer hver morgen så vet ikke hva det skyldes. Med et stinky problem oppi det hele gjør det ikke forholdet lettere. Han føler han ikke tilfredsstiller meg, noe han heller ikke gjør. Men jeg sier jo ikke det rett ut. Prøver å oppmuntre han å få han til å holde på lenger, kose mer, mer forspill og sånne ting. Men har tar faen meg ikke hintet! Har til og med tatt det opp som et problem med han, men hjelper ikke. Hva bør jeg gjøre eller si til min kjære stinky?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134339-stank-det-var-dr%C3%A5pen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det forklarer innlegget med detaljerte drit-beskrivelser *L*

Kan ikke dere holde dere til tråden...gå heller til meldinger

Må si meg enig med tåkeluren her lenger nede... kan være vitaminmangel, eller noe annet, jeg ville uansett prøvt å ymtet frempå om problemet

jeg for min del definerer homofobi med vegring for intimitet med det samme kjønn.

altså for det samme kjønn generelt, og ikke homofile. og ikke vrangforestillinger og hets, men ukomfortabelhet.

Kall det hva du vil. Jeg synes to mannfolk som humper løs er noe svineri, derav min homofobi.

Annonse

Når skal kvinner lære at det ikke nytter å hinte? Du må si klart fra hva du vil han skal og ikke skal gjøre.

Og hvorfor er det hans ansvar at du får orgasme? Det er ditt ansvar, hva gjør du?

Det virker som om du ikke er glad i mannen lenger, kanskje du til og med har begynt å mislike han. Slik at alt han gjør og sier er galt, uansett.

Du bør si; kjære "stinky", du fortjener noen bedre enn meg, derfor forlater jeg deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...